آفتاب

تشکیل سه کمیته بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها

تشکیل سه کمیته بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: سه کمیته برای بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها در سازمان شهرداری ها ی کشور تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن آبادی با بیان خبر فوق افزود: به منظور بررسی مفاد و مواد آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها که در ۱۴ فصل و ۱۲۵ ماده تنظیم شده است. کمیته سرمایه انسانی با مسئولیت شهرداری اصفهان و عضویت تمامی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر تشکیل می شود.

وی افزود: کمیته نوسازی و تحول اداری با مسئولیت شهرداری اهواز و عضویت تمامی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر هم تشکیل می شود.

وی ادامه داد: همچنین کمیته تلفیقی با ریاست دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و عضویت معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر تشکیل خواهد شد.

 وی افزود: نتایج تشکیل جلسات این کمیته ها  تا سه ماه آینده مشخص و در  تصمیم گیری ها از آنها استفاده می شود.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسن آبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه در لایحه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی زمان تصویب آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها ۶ ماه پیش بینی شده، از هم اکنون و قبل از تصویب لایحه مذکور، فرآیند بررسی آیین نامه در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با حضور شهرداری های ذیربط آغاز شده است.

کد N1529458

وبگردی