آفتاب

1030کیلوگرم مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) استان بوشهر کشف شد

1030کیلوگرم مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) استان بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا - روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: با اقدام های اطلاعاتی - عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) این اداره کل مقدار 1030کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا در نمابری که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: با پی گیری و اقدام های اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) 1030کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه خودرو نیسان جاسازی شده بود هفته جاری شناسایی و کشف شد.
در این گزارش با تسلیت ایام محرم خدمت عاشقان و ارادتمندان اباعبدالله حسین (ع) آمده است: محموله یادشده پس از بارگیری از شرق کشور به یکی از استان های همجوار استان بوشهر منتقل و از طریق دریا در یکی از روستاهای ساحلی این استان تخلیه و تحول اعضای باند قاچاق مواد افیونی شده بود.
این گزارش افزوده است:در همین راستا چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف و پرونده سوداگران مرگ برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شد.
در پایان این گزارش ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان بوشهر آمادگی خود را برای دریافت گزارش های مردمی از طریق شماره تلفن 113و صندوق پستی 1111 اعلام کرد.
6047/6045** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده : اکبر اقبال مجرد
کد N1529053

وبگردی