آفتاب

مردم اراک بی صبرانه در انتظار حضور رئیس جمهوری

مردم اراک بی صبرانه در انتظار حضور رئیس جمهوری

اراک - ایرنا - مردم استان مرکزی و شهرستان اراک از ساعاتی پیش بی صبرانه در انتظار حضور کابینه دولت و دیدار با رئیس جمهور هستند و موجی از شور و شوق در این شهر حاکم شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، هم اکنون قشرها و گروه های مختلف مردم در مسیر استقبال از رئیس جمهوری حاضر شده و برای دیدار با دکتر روحانی لحظه شماری می کنند.
مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک مملو از جمعیت است، شمار زیادی از جمعیت درحالیکه تصاویر رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی را در دست دارند در مسیر ورزشگاه پنجم مرداد درحال حرکت هستند و در خیابان های منتهی به محل سخنرانی رئیس جمهوری موجی از حضور مردمی به چشم می خورد.
حضور جمعی از معلولان استان مرکزی و حرکت با ویلچر ، طیف های مختلف جمعیت با آرایش خاص و شعارهای نمادین در آیین استقبال از رئیس جمهوری از جلوه های ویژه سفر کابینه یازدهم به اراک است.
مسیر تعیین شده برای استقبال از رئیس جمهوری در اراک از میدان نماز تا ورزشگاه پنجم مرداد اراک تعیین شده است.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری در جریان سفر دوره به استان مرکزی در روز نخست ضمن سخنرانی در جمع مردم ، در نشست های سرمایه گذاری و دیدار با نخبگان، علما و ایثارگران حضور می یابد و از یک واحد تولیدی نیز بازدید خواهد داشت.
در روز دوم این سفر کابینه دولت در شهرستان خمین زادگاه امام راحل خواهد بود و آیین استقبال، دیدار مردمی، بازدید از بیت قدیمی امام راحل، برگزاری شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های تدارک شده در خمین است.
وزار و مقامات دولت نیز در دو روز سفر به استان مرکزی با حضور در شهرستان های تابعه با تشکیل شورای اداری معضلات این مناطق را بررسی می کنند و به عنوان نماینده عالی دولت طرح های عمرانی و اقتصادی تدارک شده را افتتاح خواهند کرد.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب ایران قرار دارد و به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی چهارمین قطب صنعت و یکی از کانون های مهم کشاورزی کشور است.
دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.
3005//6013/خبرنگار:معصومه صفری**انتشار دهنده: مژگان حیدری*
کد N1528862

وبگردی