آفتاب

با تلویزیون‌های جدید هایسنس آشنا شوید

با تلویزیون‌های جدید هایسنس آشنا شوید

هایسنس، شرکت تلویزیون‌سازی چینی قصد ارائه تلویزیون‌های پیشرفته خود در بازار آمریکا را دارد. این محصولات به صفحه نمایش بزرگ‌تر، فناوری ...

آی‌تی‌ایران:هایسنس، شرکت تلویزیون‌سازی چینی قصد ارائه تلویزیون‌های پیشرفته خود در بازار آمریکا را دارد. این محصولات به صفحه نمایش بزرگ‌تر، فناوری پیشرفته‌تر و قیمت گران‌تر نسبت به نسل‌های قبلی می‌بالند. اما آیا قادر به‌رقابت هستند؟ نام تجاری(برند) عامل مهمی در انتخاب یک تلویزیون است. کافی است به تلویزیون‌های شرکت Vizio نگاه کنید که با وجود کیفیت تصویر فوق‌العاده، از سوی بعضی خریداران که آنها را با محصولات سامسونگ یا سونی مقایسه می‌کنند، معمولا دست‌کم گرفته می‌شوند. حالا شرکت هایسنس مشابه استراتژی Vizio را پیش‌گرفته است. آخرین فهرست تولیدات این شرکت مقرون به صرفه‌تر از حد انتظار قیمت‌گذاری شده‌اند، مانند تلویزیون‌های ارزان‌قیمت Roku و مدل‌های 4K کوچک‌ تا صفحه‌نمایش بزرگ 86 اینچ و فناوری بهتری مانند تاریکی موضعی و نقاط کوانتومی را ارائه دهند. همه این فناوری‌ها با قیمت بالا برای قشر ثروتمند در دسترس هستند.

 

سری H8 شامل مدل‌های 50 و 55 اینچ و ابعاد تصویری 4 K و سازگاری HDR را با قیمت‌ مناسبت‌تری از سری M تلویزیون‌های Vizio عرضه می‌کنند. ابعاد بزرگ این سری تا سقف 86 اینچ همین امکانات را ارائه می‌دهند. مدل 86 و 70 اینچ از فناوری پردازشی و تاریکی موضعی تمام صفحه یکسانی برخوردار هستند. مشخصه‌هایی که در سری M و تلویزیون‌های LCD پیشرفته مورد توجه قرار گرفتند. همچنین مدل 65 و 75 اینچ دارای طیف رنگی عریض هستند که 83 درصد از DCI صفحه را پوشش می‌دهند، که نسبت به سری M شرکت Vizio بسیار بیشتر است.

ابعاد 65 اینچ و بالاتر تصویری با کیفیت 4K دارند و امکان HDR streaming از شبکه نتفلیکس و یوتیوب را پوشش می‌دهند. شرکت هایسنس از یک رابط تصویری با طراحی نوین استفاده کرده‌ است که شاید یک پله ترقی نسبت به سیستم ناکارآمد شرکت Vizio باشد. سری H9 و H10 ممکن است مدل‌های نخستین تلویزیون‌های ULED که سال گذشته در CES به نمایش گذاشته شد را به‌یاد شما بیاورد. نوادگان آنها یک مدل 65 اینچ است که مشخصات نسبتا یکسانی با مدل H8 دارد و یک مدل 70 اینچ که مجهزترین آنهاست و قیمت نجومی دارد. این مدل دارای نقاط کوانتومی برای بهبود رنگ و نور پس‌زمینه با ویژگی تاریکی موضعی تمام صفحه با 320 ناحیه ‌است. اگر از سری رفرنس Vizio و سری Z سونی چشم‌پوشی کنیم، قطعا مدل‌های H9 و H10 مدعیان بزرگی هستند. مدل H9900 Laser TV هم یک تلویزیون 100 اینچ دارای مشخصه floor mounted و پروژکتور short-throw با پرده نمایش و صدای فراگیر است. این مدل دارای فناوری HDR و ابعاد‌تصویری 4K است. ماشین نور لیزری یعنی دیگر نیازی به وجود لامپ در تلویزیون نیست.

کد N1528610

وبگردی