آفتاب

هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تحت الشعاع دربی مازنی ها

هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تحت الشعاع دربی مازنی ها

ساری- ایرنا-هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور درحالی عصریکشنبه با برگزاری 9مسابقه درشهرهای مختلف برگزار می شود که دربی مازنی ها از بازیهای مهم این هفته محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، درچارچوب دیدارهای این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت 14:45 دقیقه عصریکشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم خونه به خونه دیگر تیم این استان است.
2 تیم هم استانی خونه به خونه ونساجی درحالی درهفته یازدهم این رقابتها به دیدار هم خواهند رفت که هر2 تیم تا پیش از هفته دهم درصف مدعیان وهمسایگی یکدیگررده های چهارم وپنجم جدول رده بندی لیگ را دراختیار داشتند و با توجه به پیروزی خانگی خونه به خونه در بابل وشکست نساجی درانزلی برابر ملوان ، اختلاف 2 تیم درجدول چهار پله بیشتر شد.
تیم خونه به خونه مازندران که در چند بازی گذشته با پیروزی ارزشمند 3برصفرهفته دهم در خانه برابر نفت مسجدسلیمان درجدول رده بندی لیگ 19 امتیازی شد وبه رده دوم صعود کرد.
نساجی هم پس از کسب چند نتیجه دلخواه وبالا آمدن تا رده پنجم جدول با شکست دور ازانتظار هفته گذشته برابر میزبان خود ملوان بندرانزلی با 16 امتیاز به رده ششم سقوط کرد.
بدون شک پیروزی هریک از 2 تیم درصعود ویا سقوط آنها در جدول رده بندی لیگ تاثیرزیادی خواهد داشت و نتیجه تساوی، بیشتر رقبای آنها را خوشحال خواهد کرد.
دیدار رفت 2 تیم در فصل گذشته درقائمشهر تیم نساجی مازندران با تک گل ' فریبرزگرامی' یک برصفر میهمان خود تیم خونه به خونه را شکست داد و در دیدار برگشت تیم خونه به خونه جبران کرد و با گل ' منصورتنهایی' نساجی را با شکست بدرقه کرد.
ازنکات جالب توجه در دیدار عصریکشنبه درقائمشهر حضور نداشتن گل زنان فصل گذشته درترکیب 2 تیم است که درفصل نقل وانتقالات از این تیم ها جدا شدند.
** خونه به خونه سودای صدرنشینی
تیم خونه به خونه مازندران که دراین فصل با جذب ستاره های سابق تیم های لیگ برتری و لیگ یکی، تدارک زیادی برای صعود به لیگ برترگرفته، به دنبال کسب ششمین پیروزی این فصل خود در بازی بیرون ازخانه است.
شاگردان علیرضا مرزبان در تیم خونه به خونه با 2 امتیاز کمتر با تیم صدرجدولی سپیدرود رشت درمکان دوم جدول قرار دارند وکوچکترین لغزش این تیم در بازی های پیش رو، آنها را از جمع مدعیان دور خواهد کرد.
درهمین حال علیرضا مرزبان سرمربی بابلی ها که در بازی های گذشته به ترکیب ایده ال خود رسیده، دیدار سختی را درورزشگاه شهید وطنی قائمشهربا حضور بیش از 10هزارتماشاگر دائمی این تیم پیش رو خواهد داشت.
بابلی ها در بازیهای این فصل، با حضور حمیدکاظمی، محمدغلامی وسیدجلال رافخایی خط حمله آتشین لیگ را شکل دادند و با حمایت خوبی که از هافبک های نفوذی این تیم ازجمله پژمان نوری، روح اله باقری و مازیارزارع می شود، کمربند خط میانی وحمله این تیم را بیمه خواهد کرد.
مرزبان درخصوص این بازی گفت: این بازی هم همانند دیگر بازی های لیگ هست و ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.
وی ادامه داد: احترام خاصی برای تیم نساجی وهواداران این تیم قائل بوده و ما امسال تیمی متفاوت تر از فصل گذشته هستیم و هدفمان از ابتدای فصل تا آخر لیگ ، صعود به لیگ برتراست.
وی ادامه داد: حساسیت بالای این بازی را به خوبی می دانم، هم برای بازیکنان وبیشتر برای تماشاگران بابلی و قائمشهری یک فوتبال سطح بالایی خواهد بود وامیدوارم هر دو تیم بتوانند فوتبال زیبا وتماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند.
** تدارک ویژه بابلی ها برای تماشاگران
باشگاه خونه به خونه برای برخورداری ازحمایت تماشاگرانش دربازی حساس دربی مازنی ها درهفته یازدهم با اختصاص 25 دستگاه اتوبوس، سعی کرده تا حداکثر سهمیه اختصاصی به این باشگاه را درحد نهایت استفاده کند.
ورزشگاه قدیمی شهیدوطنی قائمشهر با توجه به ظرفیت اسمی حدود 10هزارنفری خود به طور حتم عصریکشنبه بیش ازاین تعداد تماشاچی خواهد داشت که رکورد بیش از 15هزارنفر هم دربازیهای خانگی تیم نساجی درفصل های گذشته به ثبت رسیده است.
** نساجی درخانه محکوم به پیروزی
تیم نساجی مازندران که در رقابتهای این فصل با کوهی از مشکلات و بدهی ها وارد مسابقات لیگ شده، نتایجی در خور توجه کسب کرده و ' محمود فکری ' سرمربی جوان وجویباری این تیم توانسته درحد بضاعت نفرات تیمش ، امتیاز کسب کند.
نساجی تا پایان هفته دهم رقابتها با 16 امتیاز درمکان ششم جدول رده بندی قرار دارد وکسب 3 امتیاز بازی هفته یازدهم برابر تیم خونه به خونه، این تیم را درجمع مدعیان بالای جدول حفظ خواهد کرد.
قائمشهری در بازیهای این فصل با اوج گیری دوباره محمدعباس زاده بازیکن سابق پرسپولیس ، و بازیکنان خط میانی این تیم ، درخانه وبا میل زیادی که به حمله دارند، برای حریفان خطرناک به نظر می رسند.
هرچند محمودفکری که خود یکی از بهترین مدافعان مستحکم لیگ برتر وتیم ملی بوده، باید فکری به حال خط دفاعی خود بکند که مهاجمان کارکشته وبا تجربه خونه به خونه که درسطح بازی های لیگ برتر عملکرد مثبتی داشتند، موفق ظاهر نشوند.
نقطه اتکا نساجی وکادر فنی وبازیکنان این تیم به سکوهای ورزشگاه شهیدوطنی است که تماشاگران پرشور قائمشهری دربازی های خانگی با حمایت حدود 10هزارنفری یاردوازدهم این تیم هستند.
فدراسیون فوتبال برای بازی روزیکشنبه2 تیم نساجی مازندران وخونه به خونه بابل 'تورج حق وردی ' را به عنوان داور شهرآورد مازنی ها درلیگ دسته یک انتخاب کرده و حسین طالقانی ، بابک عباسقلی زاده و مصطفی بینش کمک های حق وردی دراین مسابقه هستند.
همچنین بهرام مهرپیما از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر مسابقه انتخاب شده است.
2 تیم خونه به خونه ونساجی نمایندگان مازندران در رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور هستند.
خبرنگار : مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899
کد N1528298

وبگردی