آفتاب

۶۰ هزار آزمون کارآیی و ایمنی برای تست گوشی V20 ال‏جی

۶۰ هزار آزمون کارآیی و ایمنی برای تست گوشی V20 ال‏جی

اگر به دنبال جایگزینی امن به جای گلکسی نوت 7 می‏گردید، ال‏جی به شما اطمینان می‏دهد که برای این منظور گوشی هوشمندی بهتر از V20 در بازار ...

فارنت:اگر به دنبال جایگزینی امن به جای گلکسی نوت 7 می‏گردید، ال‏جی به شما اطمینان می‏دهد که برای این منظور گوشی هوشمندی بهتر از V20 در بازار نخواهید یافت، زیرا این محصول در کنار بهره‏مندی از مشخصات سخت‌افزاری منحصربه‏فرد همچون دوربین دوگانه و دو صفحه نمایش مجزا، بارها و بارها مورد آزمایش باتری قرار گرفته و از هر نظر امن است. ال‏جی اطمینان داده است که V20 یک جایگزین مناسب و قابل اطمینان به جای گلکسی نوت 7 خواهد بود، زیرا دست کم ۶۰ هزار تست کارآیی و ایمنی از این محصول به عمل آمده است.

 

ال‏جی اعلام کرده است که یک هفته پیش از عرضه این بلندقامت در بازار ایالات‏متحده، آزمایش‏های سختی را در جهت کارآیی و ایمنی این محصول امتحان کرده است. شرکت سازنده برای سنجش میزان مقاومت دستگاه از یک نوار فولادی استفاده کرده و آن را از فواصل مختلف روی دستگاه رها کرده است. در این آزمایش نوار فولادی به‌عنوان سخت‏ترین ماده موجود به‌کار گرفته شد. در آزمایش دیگری گوشی هوشمند V20 از فاصله یک متری در زوایای مختلف، از قسمت نمایشگر و از قسمت پشت با زمین برخورد کرد تا درنهایت شرکت سازنده بتواند مقاومت دستگاه را هنگام برخورد با اجسام سخت بسنجد. دیگر آزمایش‏های صورت گرفته روی نمایشگر دستگاه و میزان فشار وارد شده به آن بوده است. ال‏جی همچنین میزان حساسیت صفحه نمایش این محصول نسبت به فشار اعمالی را در شرایط مختلف بررسی کرده است. خوب است بدانید این گوشی دارای استاندارد نظامی مقاومت MIL-STD نیز می‏باشد.

این شرکت همچنین در آزمونی جداگانه عملکرد صحیح گیرنده فرکانس رادیویی وی 20 را مورد ارزیابی قرار داده است و در شرایط مختلف ازجمله محیط‏های بسته و زیر زمین آنتن‌دهی آن را بررسی کرده است. در هر حال بر کسی پوشیده نیست که در شرایطی که عملکرد صحیح یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی همراه در جهان بر سر موضوعات باتری گلکسی نوت 7 زیر سوال رفته است، سایر رقبا همچون ال‏جی خواهند توانست با راه‌اندازی کمپین‏های تبلیغاتی این‏چنینی از آب گل‏آلود به نفع خود ماهی بگیرند.

کد N1527642

وبگردی