آفتاب
هفته نهم لیگ برتر فوتبال/

تیم 9 نفره صبای قم به ششمین تساوی فصل دست یافت

تیم 9 نفره صبای قم به ششمین تساوی فصل دست یافت

قم ـ ایرنا ـ دیدار دو تیم صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم صبا به ششمین تساوی فصل خود دست یابد.

به گزارش ایرنا، این دیدار که با حضور تعداد بسیار اندک تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، نیمه نخست در یک بازی نه چندان دلچسب با تساوی بدون گل به پایان رسید، البته در نیمه نخست داور مسابقه گل دقیقه پایانی صبای قم را آفساید اعلام کرد.
این دیدار در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم و اخراج میلاد ابطحی در دقیقه 49 آغاز شد.
در دقیقه 54 لوسیانو پریرا مهاجم گسترش فولاد با یک حرکت انفرادی موقعیت خوبی را در محوطه جریمه صبای قم به دست آورد و شوت زمینی وی از کنار تیرک عمودی دروازه صبا به بیرون رفت.
در دقیقه 74 ضربه آزاد احمد حسن زاده از پشت محوطه جریمه را دروازه بان گسترش فولاد به زیبایی مهار کرد و سه دقیقه بعد بابک حاتمی مهاجم گسترش فولاد این ضربه را پاسخ داد و ضربه آزاد وی به تیرک افقی دروازه صبا برخورد کرد.
در دقیقه 76 داور مسابقه شوک دیگری به تیم صبای قم داد و حمیدرضا دیوسالار با دریافت کارت زرد دوم به دلیل خطای هند عمدی پشت محوطه جریمه کارت قرمز دریافت کرد تا تیم صبا 9 نفره به بازی ادامه دهد.
داور برای نیمه دوم این دیدار سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در دقایق پایانی تیم گسترش فولاد با وجود 2 بازیکن بیشتر روی دروازه صبای قم فشار زیادی وارد آورد که نتوانست از حملات خود به نتیجه مطلوب دست یابد تا بازی بدون گل به تساوی برسد.
در این دیدار صمد مرفاوی سرمربی صبای قم حامد لک را درون دروازه قرار داد و پویا سیف پناهی، ابوالقاسم دهنوی، کیوان امرایی، غلامرضا عنایتی، مهران امیری، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، میلاد ابطحی، احمد حسن زاده و سید علی فاطمی را به میدان فرستاد.
در سوی دیگر میدان فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز فرناندو دخسوس را به عنوان دروازه بان و مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، محمدامین دوریشی، سید محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده و رضا خالقی فر را در ترکیب اصلی روانه میدان کرد.
این دیدار به قضاوت رضا کرمانشاهی و با کمک محمد عطایی و محمدرضا طالبی برگزار شد و امید سعیدفر نیز به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور داشت.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
کد N1527466

وبگردی