آفتاب
امام جمعه ارومیه:

سخنان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره ها نشانه تمدن آنهاست

سخنان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره ها نشانه تمدن آنهاست

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: سخنان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره ها، نشانه بارز تمدن غربی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مذاکرات بین خود صحبتهایی را مطرح می کنند که هیچ انسانی آنها را به زبان نمی آورد که این امر، نشان دهنده وضعیت اخلاق در دنیای غرب با همه داعیه های آنهاست.
وی اضافه کرد: در صحبت های این نامزدها کلامی از اخلاق انسانی یا انسایت و معنویت دیده نمی شود و عده ای نادان نیز پشت سر این آدم ها می دوند و آنها را الگو قرار می دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان اظهار کرد: یادآوری خوی خصمانه غرب علیه ایران اسلامی و لزوم استفاده از توان و ظرفیت نخبگان در کشور از جمله بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود که باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با قدردانی از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در کشور و آذربایجان غربی ادامه داد: نیروی انتظامی با تلاش خود معضل قلیان که یک آفت بزرگی در جامعه ما بود را سر و سامان داد و در ایام محرم نیز نظم، امنیت و آرامش خاصی با حضور مستمر این نیرو در استان حاکم بود که در این خصوص باید از تمامی کارکنان این نیرو قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در هفته ورزش و تربیت بدنی گفت: مسئولان باید الزامات ورزش همگانی را در جامعه گسترش دهند تا مردم همه بتوانند برای سلامتی خود و سلامتی جامعه ورزش کنند.
امام جمعه ارومیه افزود: در بعضی از ورزشهای تیمی بودجه های کلانی هزینه می شود ولی در ورزش های همگانی و یا دیگر ورزش ها هزینه کم می کنند که این درست نیست و باید این روند تغییر یافته و بیشتر به استعدادهای ورزشی مناطق محروم توجه شود.
به گزارش ایرنا، نمازجمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد.
6009/2093/1772**خبرنگار: یوسف رحیمی**انتشار دهنده: مجید ملازاده
کد N1527387

وبگردی