آفتاب

تدارک چهار مسابقه معتبر جهانی برای تیم ملی تیر و کمان

تدارک چهار مسابقه معتبر جهانی برای تیم ملی تیر و کمان

ساری - ایرنا - رئیس سازمان تیم های ملی تیر و کمان ایران گفت که تیم ملی پیش از حضور در مسابقات جام جهانی تیر و کمان 2017 لهستان به چهار مسابقه معتبر جهانی اعزام خواهد شد.

امید نجاری روز جمعه در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان مردان و زنان در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم ملی تیر و کمان تا پایان امسال به ترتیب به مسابقات جهانی مراکش ، تایلند ، فرانسه و آمریکا اعزام خواهد شد.
وی نزدیک ترین زمان اعزام تیم ملی تیر و کمان مردان و زنان ایران را هفته نخست آذر ماه به مسابقات جهانی مراکش اعلام کرد و گفت که تیم ملی تیر و کمان ایران پس از آن در هفته آخر آذر به مسابقات تایلند می رود.
او اعزام به مسابقات فرانسه در هفته نخست بهمن و مسابقات آمریکا در آخر ماه بهمن را هم 2 برنامه دیگر تیم ملی تیر و کمان اعلام کرد.
نجاری گفت که تیم ملی تیر و کمان کامپوند مردان ایران یکی از قدرت های جدید و برتر جهان در سال های اخیر است و برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود در مسابقات جهانی و نیز جام جهانی به این مسابقات اعزام می شود.
وی با اشاره به اینکه حداقل 32 نفر باید برای مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان مردان و زنان کشور بیرون سالن در رشته های ریکرو و کامپوند مردان و زنان دعوت شوند، اضافه کرد : با این حال جلسه کمیته فنی فدراسیون تیر و کمان روز سه شنبه هفته آینده تشکیل و درخصوص تعداد نهایی نفرات دعوتی، زمان برپایی اردو و تعداد اعزامی های تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.
نجاری یادآور شد : همزمان با اعزام تیم ملی تیر و کمان بزرگسالان مردان و زنان ایران به مسابقات جهانی مراکش وتایلند ، تیم های نوجوانان و جوانان با 14 کماندار به مراکش و 16 کماندار به تایلند اعزام خواهند شد.
به گزارش ایرنا ، مسابقات انتخابی تیم ملی تیر و کمان ایران با رقابت حدود 250 کماندار مرد و زن از روز سه شنبه در رشته کامپوند و ریکرو بیرون سالن در ورزشگاه شهدای ساری آغاز شد.
رقابت های داخل سالن هم از دیروز پنجشنبه در مجموعه ایثار ساری در فاصله 18 متر آغاز شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
کد N1527230

وبگردی