آفتاب
انتقاد پورموسوی از داور:

پرسپولیس بعد از بازی با ما قهرمان می شود/ شرایط درست نشود می‌روم

پرسپولیس بعد از بازی با ما قهرمان می شود/ شرایط درست نشود می‌روم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور در دیدار ما با پرسپولیس به سود حریف سود زد و اعتقاد دارم بعد از بازی ما پرسپولیس قهرمان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروش پورموسوی شامگاه امروز پنج شنبه پس از تساوی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: لازم می دانم بابت اینکه امروز همه شاهد یک روز خوب فوتبالی بودند خدا را شکر کنم. بازیکنان من عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتند هر چند اعتقاد دارم می توانستیم بهتر از این باشیم.

وی با انتقاد از عملکرد داور این بازی عنوان کرد: از کمیته داوران می خواهم اگر اشتباهات داوری در این بازی برای آنها محرز شود باید با این داور برخورد کنند. متاسفانه در این بازی خطاهای ۷۰ به ۳۰ درصد را به سود پرسپولیس سوت می زد. نمی دانم به چه علت بود که هر وقت خطایی صورت می گرفت به سود حریف بود؟

پور موسوی همچنین در خصوص اینکه مدیر رسانه ای پرسپولیس گفته بود که صحبت های نشست خبری پیش از بازی سرمربی استقلال خوزستان را پیگیری می کنیم نیز گفت: من که نباید جوابگوی مدیر رسانه ای تیم ها باشم ولی من یک موضوع را قصد دارم بیان کنم. پرسپولیس هواداری دارد که با هر پیروزی به بازیکنان این تیم ۲۰۰ سکه پاداش می دهد ولی ما هفته قبل با یک بازی خود در تبریز پیروز شدیم ولی حتی یک نفر هم به ما تبریک نگفت.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: تیم ما در این بازی شایسته پیروزی بودم و ما اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم پیروز این میدان باشیم. پرسپولیس در نیمه دوم رو به بازی مستقیم آورد ولی هر زمان که ما به سمت دروزاه آنها حمله می کردیم داور اعلام خطا می کرد.

پور موسوی بیان کرد: در بازی فوتبال برخورد بین دو بازیکن وجود دارد ولی داور در این خصوص به خوبی عمل نکرد. حتی در دو صحنه که به ضرر تیم ما بود داور خودش به من گفت که اشتباه سوت زده است ولی باید بگویم که این اشتباهات می تواند نتایج را به سود یا زیان یک تیم تغییر دهید.

وی ادامه داد: از داور می خواهم که بازی امروز ما را دوباره ببیند و متوجه اشبتاهاتش شود. حسین زرگر داور بزرگی است ولی امروز متاسفانه خطاهای ۷۰ به ۳۰ را به سود حریف اعلام کرد و من از این بابت از وی به شدت گله مند هستم. من انتظار دارم کمیته داوران به خوبی روی داوری این بازی نظارت کند چرا که با یک برخورد به بازیکنان ما کارت زرد می داد ولی خطاهای حریف را نمی گرفت.

پور موسوی در خصوص اینکه برانکو گفته بود امروز استقلال خوزستان ما را آزار داد نیز گفت: در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم؛ از آنهایی که می گفتند استقلال خوزستان باید در برابر بهترین خط دفاع لیگ بازی کند گله دارم چون پرسپولیس هم باید در برابر بهترین خط حمله لیگ برتر بازی کرد. امروز بازیکنان ما با غیرت بازی کردند و با وجود اینکه بابت فصل گذشته و این فصل هنوز طلبکار هستند ولی مردانه در این میدان جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد: اگر مشکلات مالی تیم ما تا قبل از بازی با ذوب آهن حل نشود مجبور هستم که از استقلال خوزستان جدا شوم. مجبورم از تیمی که آن را خیلی دوست دارم جدا شوم چون می بینم که هیچ مسئولی تاکنون حرف امیدوار کننده و قول مثبتی در خصوص حل مشکلات به ما نداده است.

پورموسوی ادامه داد: مسئولان استان خوزستان نیز به برخی تیم ها کمک می کنند ولی به تیم ما که عنوان قهرمانی لیگ برتر را یدک می کشد و نماینده فوتبال ایران در آسیا است توجه و کمکی نمی کنند.

وی گفت: هنوز هم عقیده دارم که همه ایران برای قهرمانی تیم پرسپولیس تهران بسیج شده اند چون بهترین شرایط و امکانات ممکن برای حمایت از این تیم فوتبال در اختیار این تیم قرار گرفته است.

پور موسوی افزود: ما امسال تیم خود را با ۱۰ میلیارد تومان بسته ایم ولی با همه این وجود هنوز پولی دریافت نکرده ایم. ما هم دوست داریم مسئولان به تیم ما کمک کنند تا بتوانیم دوباره شگفی ساز شویم و شادی را به مردم خوزستان هدیه کنیم.

وی اظهار کرد: از همه هوادارانی که امروز ما را مورد حمایت قرار دادن تشکر می کنم و به آنها افتخار می کنم.

تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، ساعت ١٦:٤٥دقیقه عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد N1526802

وبگردی