آفتاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس: شهدای مدافع حرم بقای اسلام و انقلاب را تضمین کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس: شهدای مدافع حرم بقای اسلام و انقلاب را تضمین کردند

اهواز - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهدای مدافع حرم از هستی خود برای حفظ و بقای اسلام و حرم اهل بیت (ع) گذشتند و با نثارجان خود آینده انقلاب و اسلام را تضمین کردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی شیرازی روز پنجشنبه در آیین سالگرد شهادت رزمندگان مدافع حرم و سومین سالروز شهادت سید مهدی موسوی و منصور مسلمی سواری که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش و انتظامی استان، خانواده شهدا و جمعی از مردم ولایت مدار اهواز در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد اظهار کرد:ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در ادامه راه اهل بیت(ع) برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی ایران در برابر زور و تجاوز دشمن ایستادگی کرد و با روحیه عاشورایی و حسینی جان خود را نثار کرد.
وی افزود: در شرایط کنونی منطقه نیز ملت شهید پرور ایران بخصوص خوزستان همزمان با جهان اسلام زمانی که خطر حرم اهل بیت(ع) را تهدید می کرد بار دیگر با همین روحیه جهادی و عاشورایی در میدان نبرد با دشمنان اسلام در صحنه حاضر شد و افتخاری دیگر را برای نظام اسلامی ما به ارمغان آورد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: در این میدان بزرگ الهی مردم خوزستان مانند دوران دفاع مقدس وارد صحنه شدند و بیشترین شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کردند.
وی بیان کرد: امروز سالروز شهادت 12 خورشید نورانی جبهه دفاع از حرم اهل بیت(ع) را در خوزستان گرامی می داریم تا تمام جهانیان بدانند که ملت ایران همچنان پای ارزش های انقلاب، اسلام ، ولایت و امامت ایستاده است.
حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رژیم بعثی عراق به سرزمین ما تجاوز کرد و در زمان حاضر سخن از تجاوز به حرم و حریم اهل بیت(ع) است که برای ملت ایران حفظ این حریم از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که زمانی که حرم اهل بیت(ع) در خطر است این امت اسلامی همانند شهدای مدافع حرم حاضرند از جان و هستی خود در راه حفظ این ارزش ها بگذرند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت:در دنیای امروز تنها ملت ایران وارد این صحنه نشده بلکه تمامی جهان اسلام برای نابودی دشمنان تکفیری وارد صحنه شده و جان خود را برای بقای اسلام فدا می کنند.
وی بیان کرد: روحیه مدافعان حرم نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است چرا که ملت های اسلامی از عاشورای حسینی درس ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم را آموخته اند.
حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: زیربنای این تفکر ریشه در انقلاب و روحیه شهادت طلبی ملت ایران دارد و این روحیه در سراسر جهان منعکس شده است.
وی با بیان اینکه راه و پیام شهدا همچنان زنده بوده و جامعه را به حرکت در می آورد گفت: پس از گذشت 38 سال همچنان انقلاب اسلامی ما در برابر تمامی دشمنان ایستادگی کرده و همیشه در صحنه بوده و حامی ولایت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: اگرچه در سال های اخیر سختی ها، مشکلات تحریم ها و تهدیدها شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده و آمریکا به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران بود اما این سختی ها به اندازه ای نیست که ملت ایران را از صحنه انقلاب دور کند.
وی بیان کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که این ملت شاگردان امام حسین(ع) بوده و هیچگاه با این بادها نمی لرزند و همواره در صحنه های انقلابی حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام شیرازی گفت: مدافعان حرم و خانواده شهدا الگوی جامعه اسلامی بوده و هیچگاه رشادت های آن ها از ذهن ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.
7152/1042
خبرنگار: محمدرضا خبازان** انتشاردهنده:فاطمه نوری جهانگرد
کد N1526680

وبگردی