آفتاب
امام جمعه خوی:

مصوبات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نیاز به بررسی جدی دارد

مصوبات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نیاز به بررسی جدی دارد

ارومیه – امام جمعه خوی گفت: مصوبات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی نیاز به بررسی جدی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدرضی شکوری چهارشنبه شب در نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به شکایت های مردم مردم توان سفر به پایتخت را ندارند، نظارت براصل آزادی و نظارت بر امور مختلف کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات مهم ما که منجر به مچ گیری می شود و رسانه ای می شود، ریشه اش ضعف نظارت است اظهارداشت: مصوبات ادوار گذشته مجلس نیاز به بررسی جدی دارد.

حجت الاسلام شکوری ادامه داد: بسیاری از سرمایه گذاران به شهرستان خوی مراجعه کردند اما با موانعی همچون مراجعه به چندین اداره برای کسب موافقت هستند که باعث ناامیدی سرمایه گذاران می شود.

امام جمعه خوی بخشی نگری بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از مشکلات موجود عنوان کرد و گفت:  نماینده ای که از میان مردم انتخاب شده نماینده کل کشور است و تنها برای یک بخش نیست.

وی با بیان اینکه خلاصه کردن فعالیت های جمعی مجلس در جلسات رسمی نیز یکی دیگر از مشکلات مجلس شورای اسلامی است تاکید کرد: ایرادی ندارد که بخشی از این جلسات در شهرستان ها برگزار شود.

 امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود وجود رانت خواری در مراکز اقتصادی، گسترش روز افزون اختلاف طبقاتی جامعه، مچ گیری از مدیران به جای نظارت، کم توجهی به چارچوب های اقتصاد اسلامی از جمله مشکلات مربوط به حوزه کمیسیون اقتصادی برشمرد.

حجت الاسلام شکوری با تاکید بر اینکه  امیدواریم این سفر و حضور دارای برکات متعددی برای شهرستان و استان باشد یاد آور شد: برکات سفرهای گروهی به شهرستان ها و استان ها و این سفر چندن سال است که دولت ها انجام می دهند و از جمله رسالت های مهم نمایندگان مجلس است.

کد N1526283

وبگردی