آفتاب

سرمربی استقلال خوزستان: دیدار با پرسپولیس رویارویی دارا و ندار است

سرمربی استقلال خوزستان: دیدار با پرسپولیس رویارویی دارا و ندار است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:دیدار ما با پرسپولیس تهران، تقابل 2 تیم قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته است و می توان گفت رویارویی تیم ندارها و داراهاست.

به گزارش ایرنا، سیدسیروس پور موسوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم استقلال خوزستان برابر پرسپولیس تهران در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، اظهار کرد:انگیزه بازیکنان تیم برای پیروزی و اتحاد هواداران در این هفته از رقابت ها، تیم پرسپولیس را در ورزشگاه غدیر اهواز ذوب می کند.
وی افزود:تیم استقلال خوزستان پس از قهرمانی در رقابت های فصل گذشته به دست فراموشی سپرده شد و این درحالی است که همگی برای موفقیت تیم پرسپولیس کمر همت بسته اند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد:تیم ما با شایستگی و تنها با حمایت هواداران خود به این افتخار بزرگ دست یافت و در این فصل نیز با تکیه برحمایت هواداران، دوباره می تواند جزو مدعیان اصلی باشد.
وی تصریح کرد: اگر تاکنون با تمامی سختی ها و مشکلات تیم ساخته ایم تنها به عشق هواداران بوده و امید است در این بازی نیز ما را حمایت کنند تا بتوانیم بازهم لبخند را به لبان آن ها بنشانیم.
پورموسوی اظهار کرد:هرتیمی که قهرمان شود، در فصل بعد دچار مشکل می شود و تیم ما نیز با این شرایط مواجه شد اما در بازیکنان ما با انگیزه بالایی که دارند رفته رفته خود را به بالای جدول نزدیک کردند.
وی افزود:تیم ما دراین بازی نیز با شناخت خوبی از حریف وارد میدان شده و بازی قابل قبول و با کیفیت را ارائه می دهیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:برخی بر این باورند که تیم ما در بازی با پرسپولیس برابر بهترین خط دفاع کشور به میدان می رود، اما به این نکته اشاره نداشتند که این تیم برابر بهترین خط حمله لیگ به میدان می آید.
پورموسوی بیان کرد:تیم ما اگرچه گل های زیادی دریافت کرده اما جزو هجومی ترین تیم های لیگ بوده و به این باور رسیده که می تواند دوباره افتخار آفرینی کند.
پورموسوی با بیان اینکه تیم پرسپولیس باید نگران خط حمله ما باشد، گفت:تلاش خود را خواهیم کرد تا هواداران تیم از بازی ما لذت برده و با شادی ورزشگاه را ترک کنند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته نهم رقابت ها لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم استقلال خوزستان تا هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور با 10 امتیاز در رده پنجم جدول و تیم پرسپولیس نیز با 18 امتیاز در صدر جدول جای دارد.
7152/ 6125 /1596
خبرنگار:محمدرضا خبازان**انتشار دهنده: عباسعلی نقی یان
کد N1526252

وبگردی