آفتاب

همایش مدیران منابع انسانی وزارت بهداشت در مشهد آغاز شد

همایش مدیران منابع انسانی وزارت بهداشت در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- بیست و سومین همایش سراسری مدیران منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه با حضور 120 نفر از مدیران و مسئولان این وزارتخانه در مشهد آغاز شد.

دبیر همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف آن را بررسی چالشها و نقاط قوت و ضعف حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت اعلام کرد و گفت : در این همایش مدیران منابع انسانی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و کارشناسان ستادی و روسای ادارات منابع انسانی وزارت بهداشت و سازمانهای مرتبطه حضور دارند.
دکتر عبدالله ریحانی افزود: در طول دو روز برگزاری همایش اقدامات و عملکرد هشت کارگروه تخصصی در حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی عناوین این کارگروههای تخصصی را 'آمار و اطلاعات و دیده بانی منابع انسانی، قوانین و مقررات، کارگروه بررسی نرم افزار طرح نیروی انسانی، جذب و استخدام، نقل و انتقالات، بسته آموزشی کارگزینی، پایش و ارزیابی عملکرد حوزه منابع انسانی و کارگروه کارسنجی و زمان سنجی فرآیندها' برشمرد.
سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد ماهی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در این همایش حضور دارند.
خبرنگار: مریم انجیدنی**انتشاردهنده: عباسعلی نقی یان
3027/1858 /1596
کد N1526138

وبگردی