آفتاب

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: قدرت معنوی بزرگترین مزیت ایران اسلامی است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: قدرت معنوی بزرگترین مزیت ایران اسلامی است

ارومیه - ایرنا - رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: قدرت معنوی بزرگترین مزیت ایران اسلامی است که باید در راستای تقویت این قدرت، با همه توان تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بوده و بزرگترین دستاورد آن شکل گیری انقلاب اسلامی بوده است.
وی اضافه کرد: ضربه خوردن قدرت معنوی مردم، تهدید مهمی است که از سوی دشمنان اسلام انجام می گیرد و باید به مقابله با آن بپردازیم.
حجت الاسلام واعظی اظهار کرد: بخش زیادی از تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بر این امر استوار است که این قدرت معنوی به شکلی در ایران اسلامی شکست بخورد و باید در این رابطه هوشیار باشیم.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: چیزی که دشمنان انقلاب اسلامی به آن امید بسته اند، ضربه زدن به دین و عقیده جوانان و خانواده های ماست که باید بر این امر توجه ویژه داشته باشیم.
حجت الاسلام واعظی گفت: مهمترین ابزار دشمنان در رسیدن به این هدف، استفاده از شبکه های ماهواره ای است و آنها سرمایه گذاری زیادی بر روی این ابزار انجام داده اند.
وی با اشاره به اینکه رواج فساد در جامعه و توطئه فرهنگی دو نقشه دشمنان برای کشورمان است، افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم تا در مقابل این توطئه ها بایستیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه گفت: با وجود همه هجمه های فرهنگی که از طرف دشمنان انقلاب اسلامی به کشورمان تحمیل می شود، مردم با ایمان ایران اسلامی همواره دین خود را حفظ کرده و در آینده نیز حفظ خواهند کرد.
وی اضافه کرد: مسئولان نباید در جامعه روحیه ناامیدی را رواج دهند بلکه باید به جوانان اعتماد و وارد کار کنیم.
6009/1354
خبرنگار: یوسف رحیمی**انتشاردهنده: پروانه امانی
کد N1525973

وبگردی