آفتاب
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

استان تهران تابلوی کشور است/ضرورت جامعیت دربرگزاری برنامه های ملی

استان تهران تابلوی کشور است/ضرورت جامعیت دربرگزاری برنامه های ملی

تهران-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:استان تهران و پایتخت، تابلوی کشور است و قدم های بزرگی در عرصه های مختلف برداشته و باید برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به حضور آیت الله جنتی در رأس این نهاد مقدس اظهار داشت: آیت الله جنتی امروز در خط ولایت و رهبری، پرچمدار فعالیت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به تلاش های صورت گرفته افزود: از زحمات و تلاش های قائم مقام سابق و رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تشکر می کنم.

وی با اشاره به موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف ادامه داد: این نهاد مقدس بسیاری از مظلومیت ها را تحمل کرده تا به این جایگاه رسیده است.

محمودی متذکر شد:علیرغم همه کمبودها و امکانات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرچمدار یک حرکت بزرگ است که نقطه اوج آن در تیر ۷۸ و دی ۸۸ نشان داده شد و با عزم جمعی دستگاه ها و نهادهای مختلف و دلسوزان انقلاب اسلامی به این نقطه رسیده ایم.

وی با اشاره به رسالت خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا زمانی که قدرت و توان دارد از آرمان های شهدا پاسداری خواهد کرد.

محمودی با اشاره به اهمیت برنامه های برگزار شده در استان تهران یادآور شد: استان تهران و شهر تهران، تابلوی کشور است و قدم های بزرگی در عرصه های مختلف برداشته و باید برداشته شود و مجموعه تشکیلات شورای هماهنگی تأکید دارند که شاهد تحولات و برنامه های جدید در برنامه های ملی و انقلابی باشیم و این امر با همت و تلاش همه دلسوزان انقلاب اسلامی ایران محقق خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: برنامه های تبلیغی تهران و شهرستان ها به هم گره خورده و باید این برنامه ها با جامعیت بیشتر برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با محوریت شهرستان ورامین گفت: ورامین همیشه در خدمت تهران بوده و صیفی جات، گوشت و شیر پایتخت را تأمین می کند و در فتنه سال ۸۸ نیز کفن پوش به صحنه آمد و در برهه های مختلف در صحنه و میدان حضور داشته است.

محمودی گفت: من با عشق در نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورود کرده و به عنوان یک انجام وظیفه در جهت حرکت نورانی و اهداف نظام اسلامی حرکت خواهم کرد.

کد N1525955

وبگردی