آفتاب

کشف 366 کیلوگرم تریاک در فارس

کشف 366 کیلوگرم تریاک در فارس

شیراز- ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد: 366 کیلوگرم تریاک در سه عملیات جداگانه در شهرستان های لارستان و فسا کشف شد.

مطلب ارسالی چهارشنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس به نقل از سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی به ایرنا حاکی است: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت لارستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 شک بردند و این خودرو را به همراه یک دستگاه سواری سمند که با دو نفر سرنشین در پشت سر این خودرو در حال حرکت بود، توقیف کردند.
وی ادامه داد: ماموران از این دو خودرو بازرسی کردند که در نتیجه 290 کیلوگرم تریاک که در خودرو سمند جاسازی شده بود کشف و در این رابطه سه قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این ماموران درعملیات دیگری در لارستان پس ازشناسایی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل موادمخدر که سرنشینان به صورت خانوادگی قصد انتقال موادمخدر از بندرعباس به شمال کشور را داشتند 28 کیلو گرم تریاک که درون مخزن گاز ال پی جی جاسازی شده بود کشف و در این رابطه سه نفر را دستگیر کردند.
گودرزی گفت: در شهرستان فسا نیز ماموران انتظامی آن شهرستان در جاده جهرم به سمت فسا از یک دستگاه پژو 405 حامل موادمخدر 48 کیلوگرم تریاک کشف و دو قاچاقچی را در این رابطه دستگیر کردند.
شهرستان های لارستان و فسا در جنوب شرقی شیراز واقع شده اند.
دریافت خبر : فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
کد N1525792

وبگردی