آفتاب
جلیلی:

دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ازهیچ تلاشی دریغ نمی کنند

دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ازهیچ تلاشی دریغ نمی کنند

سمنان-ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دشمنان امروز می دانند که انقلاب اسلامی ایران براساس حقیقت شکل گرفته و برای رویارویی و مقابله با آن ازهیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی شامگاه سه شنبه در نشست با عنوان تجربه اعتماد در سالن خوارزمی دانشگاه سمنان، ایران هراسی را ازبرنامه های دشمنان ذکر کرد و افزود: رسانه های غربی دایم بر خطر ایران درمنطقه و جهان تاکید دارند و عروسک آن ها یعنی عربستان سعودی هم این موضوع را دایم تکرار می کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اسلام هراسی در رسانه های جهان را از برنامه های دشمنان اعلام و اضافه کرد : دشمنان با وجود این که می دانند اسلام حقیقی اثرگذار و جهان شمول است اما به ترویج اسلام بدلی و تکفیری پرداخته و در پشت صحنه به طور قاطع از آن حمایت می کند.
وی تصریح کرد: وقتی می گوییم نمی توانیم با آمریکا رابطه و ارتباط برقرار کنیم براساس واقع نگری ما بوده و توهم نیست.
جلیلی با نامشروع خواندن رژیم صهیونیستی درمبانی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تامین منافع این رژیم از اصول و سیاست خارجی آمریکا است و بنابراین ما نباید این موضوع را نادیده بگیریم.
وی ادامه داد: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی کرده بودند، دشمن با ترویج اسلام بدلی تلاش خواهد کرد تا صدای اسلام حقیقی به گوش جهانیان نرسد.
دبیرسابق شورای عالی امنیت ملی انقلاب هراسی در داخل کشور را برنامه سوم دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه شده و نمی دانند انقلاب اسلامی برچه عاملی استوار مانده و از درک خون شهدا و مجاهدت های ملت ایران عاجز است.
به گزارش ایرنا،جلیلی با اشاره به دیدار امروز خود با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه، اظهار کرد: دشمن نمی تواند درک کند شهید حمزه که از خانواده ایثارگر و مجاهد تربیت شده، چگونه فرزندان خود را رها می کند و به دفاع از حرم اهل بیت (س) می پردازد.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از حضور دراین جلسه، با حضور درمنزل شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه با خانواده این شهید دیدار کرد.
جلیلی در این دیدار که فرزندان و اعضای خانواده شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه حضور داشتند، با بر شمردن ویژگی های شهدای مدافع حرم گفت: جایگاه شهدای مدافع حرم مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس رفیع و با عظمت است چرا که در دفاع از ارزش های اسلامی به شهادت رسیده اند.
وی شهادت را مدال افتخاری ماندگار دانست و افزود: شهدای مدافع حرم در زندگی خود ویژگی هایی داشته اند که باعث شد تا به این مدال ارزشمند دست یابند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت حفظ ارزش های هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم تاکید کرد و افزود : خانواده این شهدا نشان داده اند در دفاع از ارزش های والای اسلامی ثابت قدم هستند.
7470/6026/ 1064
خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
کد N1525352

وبگردی