آفتاب
حبیب ایل بیگی در افتتاحیه فیلم «ناسور»:

سازمان سینمایی دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به انیمیشن دارد

سازمان سینمایی دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به انیمیشن دارد

حبیب ایل بیگی با بیان اینکه سازمان سینمایی در دولت یازدهم اهتمام ویژه‌ای برای تولید انیمیشن داشته است از تولید ۱۰ اثر انیمیشنی با موضوعات مختلف گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه ۲۷ مهرماه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «ناسور» که اجرای آن بر عهده نظام اسلامی بود، با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حبیب ایل بیگی معاون نظارت ارزشیابی و سازمان سینمایی ضمن گرامیداشتن ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: خوشحالیم که سینمای پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه انیمیشن هم روزها و سال های خوبی را پشت سر می گذارد و بعد از آثار داستانی که این سال ها شاهد موفقیت و اکران آنها بودیم، چنین مراسم هایی برای انیمیشن هم برگزار می شود.

وی افزود: سازمان سینمایی در این دولت اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از اینگونه سینمایی ورزیده است که هنرمندان بتوانند آثار خوبی را تولید کنند، در همین راستا سال گذشته «شاهزاده روم» تولید شد و مورد حمایت قرار گرفت، ما مسیر ویژه ای را برای تولید انیمیشن فراهم کرده ایم به طوری که در حال حاضر بیش از ۱۰ فیلم انیمیشن با موضوعات انقلابی، دینی، دفاع مقدسی و ... در مراحل مختلف تولید قرار دارند و در جشنواره های آتی به نمایش در می آیند.

ایل‌بیگی عنوان کرد: به تهیه کنندگان ناسور یعنی محمدحسین قاسمی و برادران دالوند به خاطر تولید این فیلم تبریک می گویم و امیدوارم «ناسور» در این شب ها و روزهایی که عطر حسینی جاری است، موفق باشد.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان  سینمایی بیان کرد: من شاهد حضور و موفقیت این فیلم در جشنواره الغدیر عراق بودم و می توانم بگویم سینمای ایران بر جریان فیلم های عاشورایی است به طوری که آثار خوبی در این زمینه تولید شده و پرچم تشیع را در کشورهای مختلف برافراشته است.

وی در پایان عنوان کرد: آرزوی موفقیت برای این فیلم در اکران داریم و امیدواریم نهادها و مراکز مختلف نسبت به معرفی درست این اثر به مردم  گام‌های مثبتی بردارند.

در این مراسم علیرضا تابش، حبیب ایل بیگی، سیاوش حقیقی، کیانوش و داریوش دالوند، محمدحسین قاسمی، کیوان کثیریان، محمدامین همدانی و... حضور داشتند.

کد N1525332

وبگردی