آفتاب

ثبت نام در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تا 20 آبان ادامه دارد

ثبت نام در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تا 20 آبان ادامه دارد

تهران- ایرنا- دبیر فن بازار جمهوری اسلامی ایران از ادامه مهلت ثبت نام در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تا 20 آبان ماه خبر داد و گفت: مالکان فناوری می توانند محصولات خود را از طریق سامانه ارزیابی فناوری ایران (سافا) به نشانی www.irantechhub.ir برای حضور در فن بازار این نمایشگاه معرفی و ثبت کنند.

به گزارش ایرنا از وزارت علوم، دکتر 'مجید متقی طلب' در نشست مشترک مسئولان ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دبیران مناطق دهگانه پژوهش و فناوری کشور اظهار داشت: تنها محصولاتی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امکان حضور خواهند داشت که در سامانه سافا ثبت نام کرده و مراحل داوری را طی کرده باشند.
وی تاکید کرد: پس از ثبت نام محصولات فناوری در سامانه سافا، اطلاعات تکمیل شده توسط متقاضیان، عینا در اختیار داوران گذاشته می شود تا ارزیابی نهایی را انجام دهند و مسئولان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دخالتی در تعیین سطح محصولات ندارند.
دبیر نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری تاکید کرد: سامانه ارزیابی فناوری ایران(سافا) براساس استانداردهای مراکز علمی معتبر دنیا طراحی شده است و سطح آمادگی محصولات دانش بنیان را از نظر میزان آمادگی تجاری شدن و ارائه به بازار ارزیابی می کند و پس از ارزیابی در این سامانه، یک گواهی و تاییدیه معتبر از طرف وزارت علوم در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرد.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان، ایجاد غرفه نمایش محصولات کشورهای اروپایی و آسیایی، برگزاری تورهای علمی بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه ها و ارائه نیازهای پژوهشی تمام دستگاه های اجرایی کشور را از جمله برنامه های فن بازار جمهوری اسلامی ایران در سال جاری ذکر کرد.
هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از 24 تا 28 آبان ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.
علمی**1055**2017
خبرنگار: زینب کارگر**انتشاردهنده: زهره محتشمی پور
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me/irnaelm
کد N1525226

وبگردی