آفتاب

امام جمعه کرمانشاه: هیچ جوانی حتی در دورترین نقاط نباید از ورزش کردن باز ماند.

امام جمعه کرمانشاه: هیچ جوانی حتی در دورترین نقاط نباید از ورزش کردن باز ماند.

کرمانشاه-ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه خواستار ایجاد فضای ورزشی در شهرک ها و محلات حاشیه نشین این استان و دیگر نقاط شد و اظهارداشت: هیچ جوانی حتی در دورترین نقاط نباید از ورزش کردن باز ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در دیدار با جامعه ورزشی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر وی برگزار شد اظهارداشت : در خلال سفر رهبر معظم انقلاب به استان در مهرماه 1390، ایشان همه مردان و زنان کرمانشاهی را پهلوان توصیف کردند.
وی اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه حضور داشتند و به دیدار خانواده های معظم شهدا می رفتیم ایشان در مواجهه با یکی از مادران شهدا، عنوان کردند نه تنها مردان این استان بلکه زنانشان هم پهلوان هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه ورزش برای نشاط و سلامتی هر جامعه ضروری است، افزود: عموما جوانان کشور و استان ما به دنبال ورزش کردن هستند و این وظیفه مسوولان است که شرایط و اسباب لازم را فراهم کنند.
آیت الله علما گفت: امروز در بسیاری از مساجد ما فضاهای مناسبی برای ورزش کردن وجود دارد که باید شرایط لازم جهت استفاده مناسب جوانان از این امکان برای ورزش کردن فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین خواستار ایجاد فضای ورزشی در شهرک ها و محلات حاشیه نشین کرمانشاه و دیگر نقاط شد و افزود: هیچ جوانی حتی در دورترین نقاط نباید از ورزش کردن باز ماند.
آیت الله علما، ورزش کردن را عاملی برای نشاط روح و جسم جوانان و علاقه مند کردن آن ها به مسائل تخصصی دین و مذهب دانست و گفت: در مسابقه اخیر بین تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی که در شب عاشورا برگزار شد همگان دیدند که جوانان ما با شعار یا حسین در محیط ورزشی حضور پیدا کردند.
وی اظهار کرد: هرقدر به مساله ورزش اهمیت دهیم آسیب های اجتماعی را از جوانان خود دور کرده و زمینه ایجاد یک جامعه بانشاط را فراهم آورده ایم.
در پایان این مراسم امام جمعه کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از ورزشکاران پارالمپیکی کرمانشاه تقدیر کرد.
3033/7458 خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: نوشین مطلبی خواه
کد N1525081

وبگردی