آفتاب
نماینده ولی فقیه در کردستان:

تقویت مراکز آموزشی و فرهنگی با هدف ارتقای امنیت ضروری است

تقویت مراکز آموزشی و فرهنگی با هدف ارتقای امنیت ضروری است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قدرت دفاعی اهداف مستقیم حفظ امنیت بوده و مراکز آموزشی و فرهنگی اهداف غیرمستقیم این مهم است و برای ارتقای امنیت باید به این اهداف توجه ویژه ای شود.

به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در آیین دیدار سعید نمکی معاون امور توسعه اجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی از جمله مدارس، مراکز بزرگ اسلامی و دانشگاه ها و رسانه ها ارتباط مستقیمی با تامین امنیت دارند که لازم است برای ارتقای قدرت آنها توجه ویژه ای شود.
به گفته وی هم اکنون تمامی تمرکز دشمنان و معاندان اسلام و انقلاب به سمت این مراکز سوق پیدا کرده و در قالب جنگ نرم به دنبال نفوذ در بین افکار و اندیشه مردم هستند.
آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: زحمت ها و جانفشانی نیروهای مسلح و امنیتی برای حفظ امنیت کشور بر کسی پوشیده نیست اما باتوجه به تغییر جبهه دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم توسعه بیشتر فرهنگ اسلامی در جامعه ضروری است.
وی با اشاره به اینکه تامین امنیت برخی استان ها از جمله کردستان ارتباط مستقیمی با پایداری امنیت کشور داشته و در این راستا باید اعتبارهای خاصی برای توسعه پایدار این استان تخصیص یابد.
وی اظهار کرد: تاکنون با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به کردستان قدم های استواری برای توسعه پایدار این استان برداشته شده است.
سعید نمکی معاون امور توسعه اجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر به استان کردستان و بازدید از طرح های نیمه تمام بیمارستانی کردستان، با نماینده ولی فقیه در این استان نیز دیدار و به گفت و گو پرداخت.
3034/3020 شبس* 1488 *
** خبرنگار: حسن حسین زاده
**انتشاردهنده:بهمن بامداد**
کد N1524450

وبگردی