آفتاب

برگزاری همایش ویلچررانی در هرمزگان

برگزاری همایش ویلچررانی در هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از برگزاری همایش ویلچررانی در استان خبر داد و گفت: این همایش فردا با حضور 100 شرکت‌کننده در بلوار ساحلی شهر ...

دنیای اقتصاد- بندرعباس– جمیله دبیری‌نیا:مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از برگزاری همایش ویلچررانی در استان خبر داد و گفت: این همایش فردا با حضور 100 شرکت‌کننده در بلوار ساحلی شهر بندرعباس برگزار می‏شود. غلامعلی دانشور افزود: مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک با هدف رشد و توسعه ورزش معلولان و جذب این جامعه به انجام فعالیت‏های ورزشی و همچنین ایجاد شور و نشاط میان خانواده‏های آنان از سوی ستاد مرکزی گرامیداشت هفته پارالمپیک و با همکاری هیات جانبازان و معلولان و اداره کل بهزیستی هرمزگان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه به‌رغم تنگناهای مالی در سال‌جاری 76 تیم ورزشی در 32 رشته ورزشی به مسابقات کشوری اعزام‏شده‏اند، اضافه کرد: 14 مسابقه کشوری را میزبانی کرده‏ایم و در این مدت ورزشکاران استان 111 مدال رنگارنگ در مسابقات بین‏المللی و کشوری کسب کرده‏اند و اکنون 36 ورزشکار هرمزگانی عضو ثابت تیم ملی هستند.دانشور بابیان اینکه 317 میلیون تومان در سال‌جاری به هیات‏های استانی و شهرستانی اختصاص‏یافته است، ادامه داد: برگزاری 36 دوره کلاس آموزشی، برگزاری 10 جشنواره فرهنگی و ورزشی، جشن ازدواج و جشنواره حضرت علی‏اکبر(ع) از دیگر برنامه‏های اجراشده در سال‌جاری بوده است. وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون انتخابات هشت هیات ورزشی برگزارشده و تا پایان سال‌جاری انتخابات 10 هیات ورزشی دیگر برگزار می‏شود، افزود: 30 هیات ورزشی اقدام به برگزاری مجمع سالانه نکرده‏اند که به آنها هشدارهای لازم داده‏شده است.

کد N1524433

وبگردی