آفتاب

اعتراض دانشجویان پردیس دانشگاه هنر به تشکیل نشدن کلاس‌ها

اعتراض دانشجویان پردیس دانشگاه هنر به تشکیل نشدن کلاس‌ها

جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس فارابی دانشگاه هنر اعتراض خود را نسبت به تشکیل نشدن کلاس های آموزشی خود تا روزهای پایانی مهرماه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دانشجویان عنوان کردند: ما دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پردیس بین المللی فارابی دانشگاه هنر، هنگام ثبت نام و ورود به دانشگاه در سال ۹۴ همواره با این تهدید روبرو بودیم که کلاس ها قرار است به کرج منتقل شود. در حالی که کلاس های دانشجویان روزانه و شبانه در تهران و دانشکده سینما تئاتر یا پردیس باغ ملی دانشگاه برگزار می شد.

یکی از دانشجویان معترض این دانشگاه در همین زمینه اعلام کرد: همواره این تهدید برای ما دانشجویان کارشناسی ارشد که اصل کار و شغل یا فعالیت های هنری مان در تهران متمرکز است، وجود داشت که باید روزی برای شرکت در کلاس ها به شعبه دانشگاه هنر در کرج برویم. امسال، همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۵ _ ۹۶ به ما اعلام شد که کلاس های شما در کرج تشکیل می شود. ما برای ثبت نام هم چند بار به کرج و بخش اداری مربوط به پردیس رفتیم.

وی افزود: این سال تحصیلی، شروع ترم سوم ما است و قرار بوده پروپزال پایان نامه ها را در این ترم به اساتید راهنما ارائه کنیم. اما با وجود فشاری که برای دریافت شهریه این ترم به ما وارد کردند، با رسیدن به روز ۲۶ مهر و هفته پایانی اولین ماه سال تحصیلی، هیچ کلاسی از کلاس های ما تشکیل نشده است.

به گفته دانشجویان، قرار بود این ترم، کلاس ها در کرج تشکیل شود اما وقتی به کرج رفتیم، دیدیم که پلاتوها هنوز در مرحله ساخت و ساز هستند و تعدادی آجر و ستون از آن ها بالا رفته است.

براساس اعلام دانشجویان پردیس دانشگاه هنر، هنوز خبری از بخش آموزش نشده و با درگذشت استاد سعید کشن فلاح که از بزرگان دانشگاه هنر است، قضیه به نظر کاملا رها شده می آید. این وضعیت در شرایطی است که باید ترم آینده از پایان نامه های عملی و نظری خود دفاع کنیم.

کد N1523940

وبگردی