آفتاب
عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

۹۵درصد آسانسورهای شهر غیراستاندارد هستند/اعتراض به تغیرات گسترده

۹۵درصد آسانسورهای شهر غیراستاندارد هستند/اعتراض به تغیرات گسترده

عضو شورای شهر تهران در اعتراض به تغیرات وسیع در معاونت اجتماعی شهرداری، گفت: آقای عبدالهی یک انقلاب در معاونت اجتماعی شهرداری راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل دوستی نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، در دویست و نود و هفتمین جلسه شورا، گفت: درست است که اعضای شورا قانونا نمی توانند در عزل و نصب های شهرداری دخالت داشته باشند اما عملکرد معاونت اجتماعی در این مدت زمان کوتاه در تغییر معاونت های اجتماعی مناطق جای گله دارد.

دوستی با اشاره به اینکه اکثر نیروهای جایگزین از پرسنل غیرشهرداری هستند، افزود: آقای عبدالهی توضیح دهند دلیل این همه جابجایی و ایجاد نگرانی در مدیران معاونت اجتماعی چیست؟

پایین بودن کیفیت آسانسورها جای نگرانی دارد

وی در ادامه همچنین به موضوع سقوط آسانسورها در شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه رییس سازمان استاندارد اعلام کردند ۹۵ درصد از آسانسورهای شهر غیر استاندارد هستند که این موضوع جای نگرانی و بررسی فوری دارد.

دوستی با اشاره به اینکه واردات دستگاههای بی کیفیت و ارزان قیمت، انگیزه را از متخصصین داخلی گرفته است، از رییس شورا خواست تا با دعوت از رییس سازمان استاندارد یا سندیکای مربوطه علت این موضوع بررسی شود.

کد N1523184

وبگردی