آفتاب
رییس بنیاد پژوهش آلمان :

محدودیتی برای توسعه روابط علمی وفناوری آلمان و ایران وجود ندارد

محدودیتی برای توسعه روابط علمی وفناوری آلمان و ایران وجود ندارد

تهران- ایرنا- رییس بنیاد پژوهش آلمان گفت:محدودیتی برای همکاری های علمی با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ایران وجود ندارد و علاقمند توسعه روابط علمی و فناوری هستیم.

به گزارش روزیکشنبه گروه علمی ایرنا ازمعاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، در دیدارپروفسور ' اشترو اشنایدر' رییس بنیاد پژوهش آلمان (DFG) و پروفسور'مارتین اشتراتمان ' رییس انجمن ماکس پلانک آلمان با رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ایران، ضمن مروری بر فعالیت های انجام شده درخصوص تفاهم نامه منعقد شده درسال گذشته میان دو بنیاد ایرانی و آلمانی نسبت به روند پیشرفت همکاری ابراز خرسندی کردند.
رییس بنیاد پژوهش آلمان گفت: محدودیتی برای توسعه همکاریهای علمی با بنیاد ملی علم ایران وجود ندارد، همکاری میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران (بنیاد ملی علم ایران) و DFG آلمان به زودی با اجرای کارگاه مشترک و آغاز انجام طرح های پژوهشی توافق شده شکل خواهد گرفت.
رییس انجمن ماکس پلانک به همراه نصرت اله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در خصوص همکاری صندوق و نیز با عنایت به چارچوب کار این انجمن در زمینه آزمایشگاه ها و انجام تحقیقات در زمینه های کوانتوم بیولوژی، ماده تاریک، علوم مغز و مواد نو به تبادل نظر پرداختند.
علمی **9340**1440
دریافت کننده : منیر ابراهیمی زاده** انتشاردهنده: معصومه گلشن
کد N1523127

وبگردی