آفتاب
همزمان با دومین اردوی آزادکاران؛

بازگشت مردان طلایی و نقره‌ای المپیک به خانه کشتی

بازگشت مردان طلایی و نقره‌ای المپیک به خانه کشتی

دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی در خانه کشتی تهران آغاز شد که سه ملی‌پوش المپیکی نیز در جمع اردونشینان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین اردوی آزادکاران در حالی در خانه کشتی آغاز شد که کادر فنی تیم ملی از برخی آزادکاران از جمله ملی پوشان المپیکی برای حضور در این مرحله از تمرینات دعوت کردند. البته به المپیکی ها اعلام شد که آنها می توانند با توجه به وضعیت جسمانی، بصورت اختیاری در این اردو شرکت کنند. در این بین حسن یزدانی و کمیل قاسمی دارندگان مدال طلا و نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو و علیرضا کریمی دیگر ملی پوش المپیکی ایران به اردونشینان ملحق شدند.

این مرحله از اردو با دعوت از ۱۸ آزادکار آغاز شد که قرار است اردونشینان طبق برنامه، تمرینات مختلفی از جمله مرور فن، تمرین کشتی، وزنه، دوومیدانی و ایستگاهی را برگزار کنند.

البته ملی پوشان در نخستین تمرین خود در دوم اردوی تیم ملی، تمرین وزنه را در دستور کار داشتند و سپس تمرین خاک را زیر نظر محمد طلایی سرمربی و علی اکبر دودانگه، امیر توکلیان و احسان لشگری مربیان تیم ملی برگزار کردند.

این مرحله از تمرینات برای حضور در رقابتهای جهانی در اوزان غیرالمپیکی که روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه در شهر بوداپست مجارستان انجام خواهد شد، برگزار می شود.

کد N1522863

وبگردی