آفتاب
مشاور وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

برگزاری مجامع عمومی و انتخابات اولیا در هفته پیوند

برگزاری مجامع عمومی و انتخابات اولیا در هفته پیوند

مشاور وزیر آموزش و پرورش درامور انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه هفته پیوند از ۲۴ مهر ماه آغاز می‌شود، گفت: فرصت تشکیل انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس تا ۱۵ آبان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر احمدی افزود: هفته پیوند از ۲۴ مهر آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هفته پیوند به مناسبت تشکیل انجمن‌های اولیا و مربیان و آغاز سال تحصیلی برای تبیین جایگاه همکاری بین خانه و مدرسه گرامی داشته می‌شود.

احمدی با بیان اینکه اغلب مجامع عمومی و انتخابات مدارس در هفته پیوند انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: دراین هفته انجمن اولیا و مربیان مدارس انتخاب خواهند شد؛ البته برخی مدارس در شهریورماه انجمن‌های خود را مشخص می‌کنند و در مجموع تا ۱۵ آبان ماه باید این انجمن‌ها تشکیل شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش درامور انجمن اولیا و مربیان با اشاره به برنامه‌هایی که برای هفته پیوند در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: معمولاً برنامه‌های هفته پیوند به صورت متمرکز و توسط استان‌ها برگزار خواهد شد که به عنوان نمونه در تهران این مراسم ۲۶ مهر، در خراسان رضوی ۲۹ مهر، زنجان ۲۶ مهر و گلستان ۲۸ مهر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری انجمن‌های اولیا و مربیان را سهیم بودن اولیا در تصمیم‌گیری فعالیت‌های مدارس عنوان کرد و گفت: انجمن‌های مدارس تصمیماتی در خصوص چارچوب وظایف مشترک اتخاذ می‌کنند و کمیته‌هایی در این باره تشکیل می‌شود.

کد N1522139

وبگردی