آفتاب
از سوی فدراسیون جهانی؛

تورجهانی والیبال ساحلی کیش سه‌ستاره شد/ جوایز دلاری افزایش یافت

تورجهانی والیبال ساحلی کیش سه‌ستاره شد/ جوایز دلاری افزایش یافت

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با توجه به میزبانی شایسته ایران در تور جهانی کیش، سطح این رقابتها را سه ستاره اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کسری غفوری با اعلام این خبر گفت: تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش برای نخستین بار در بهمن ماه سال ۹۴ برگزار شد. همچنین به دلیل برگزاری شایسته این رقابت‌ها، میزبانی این مسابقات به مدت سه سال به ایران داده شد.

وی درباره دومین دوره تور جهانی در ایران نیز گفت: فدراسیون جهانی والیبال سطح برگزاری این رقابت ها را به سه ستاره افزایش داده که دومین دوره این رقابت ها از روز ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد. ضمنا امسال جایزه نقدی تور جهانی کیش نیز ۲۵ هزار دلار افزایش یافت و به ۱۰۰ هزار دلار رسید.

وی با اشاره به اینکه تور جهانی کیش، نخستین دوره رقابت های ساحلی جهان در سال ۲۰۱۷ است، افزود: هفته جاری مسئولین فدراسیون والیبال و سازمان ساحلی جلسه ای مشترک با مدیران منطقه آزاد کیش برگزار خواهند کرد تا هماهنگی های لازم برای برگزاری تور جهانی کیش بعمل آید. همچنین در صورت موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار دوره بین‌المللی داوری ساحلی در ایران و قبل از برگزاری تور جهانی برگزار خواهد شد.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش سال گذشته برگزار شد که تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا، شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی، آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک، پیوتر کانتور) عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

کد N1521864

وبگردی