آفتاب
مربی استقلال:

برای خط دفاع بازیکنان زیادی امتحان کرده‌ایم/ اسم بازیکن مهم نیست

برای خط دفاع بازیکنان زیادی امتحان کرده‌ایم/ اسم بازیکن مهم نیست

مربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید برای کادر فنی این تیم اسم و نفر اصلا مهم نیست و عملکرد بازیکنان اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه که به جای علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان در مشهد حضور یافته بود، درباره مسابقه این تیم، گفت: سیاه جامگان کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و ما به آنها احترام می گذاریم. می دانیم که از این بازی چه می خواهیم و از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط بسیار خوبی داریم. می خواهیم مشهد را با کسب سه امتیاز و با دست پر ترک کنیم.

وی افزود: تنها مصدوم استقلال علی قربانی است و دیگر بازیکنان استقلال برای حضور در این بازی مشکلی ندارند.

مربی استقلال درباره اینکه آیا روند صعودی استقلال حفظ می شود؟ گفت: قشنگی فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است. شرایط بسیار خوبی داریم و روند بسیار خوبی را طی کردیم. از نظر بدنی و تاکتیکی رو به جلو حرکت کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.

خرمگاه در خصوص تاثیر نبود قربانی بر روند استقلال یادآور شد: فردا برای برد وارد زمین خواهیم شد. چیدمان ما در بازی فردا به گونه ای است که از ابتدا به دنبال برد خواهیم بود و این را همه خواهند دید.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می شود تعطیلات دوم لیگ به ضرر استقلال است؟ گفت: همه تیم ها شرایطی مانند استقلال دارند. مربیان باید تدبیری اتخاذ کنند تا با این وقفه ها کنار بیایند. هر چند با تعطیلات لیگ بازیکنان از شرایط بازی دور می شوند و از نظر ذهنی و روانی بچه ها را اذیت می کند اما هنر کادرفنی تیم ها این است که تیم را برای حضور در بازی ها حفظ کنند.

مربی استقلال همچنین در خصوص انتخاب مهره های خط دفاعی تصریح کرد: برای ما اسم و نفر اصلا مهم نیست و عملکرد بازیکنان برای ما مهم است. برای انتخاب خط دفاعی بازیکنان زیادی را امتحان کردیم و حالا به شرایط آرمانی رسیده ایم و در تمرینات به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه در خط دفاع هستیم.

کد N1521290

وبگردی