آفتاب
طی روزهای ششم و هفتم آبان ماه؛

رویداد قوی‌ترین مردان ایران در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

رویداد قوی‌ترین مردان ایران در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران طی روزهای ششم و هفتم آبان ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حسین شیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ایران به میزبانی استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: مسابقات قوی‌ترین مردان قرار بود در تاریخ ۲۹ مهر ماه برگزار شود اما به دلیل همزمانی با مسابقات پرورش اندام جام الماس خلیج فارس به تعویق افتاد.

شیروانی ششم و هفتم آبان ماه امسال زمان برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی دانست و افزود: این مسابقات با شرکت ورزشکاران برتری از ۱۰ استان کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی برای میزبانی این مسابقات گفت: فعلاً مکان دقیق برگزاری این مسابقات در استان مشخص نشده است.

وی در ادامه به بحث بازدید دوره‌ایی از باشگاه‌های بدنسازی استان اشاره و اظهار کرد: قریب به ۳۲۰ باشگاه بدنسازی در کرمانشاه فعال است که همگی باید دارای مربی باشند.

شیروانی بیان کرد: بر اساس مقررات همه باشگاه‌های بدنسازی استان باید دارای مربی مختص به این رشته باشند و هیئت استان نیز همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا هیچ باشگاهی بدون مربی نباشد.

وی ظرفیت و پتانسیل‌های ورزش بدنسازی و پرورش اندام در استان را مطلوب دانست و گفت: استقبال جوانان و نوجوانان به رشته ورزشی قابل تحسین است که نشان از روحیه پهلوانی، مردانگی و جوانمردی مردم دارد.

شیروانی با بیان اینکه ورزشکاران استان کرمانشاه پتانسیل و توان لازم برای حضور درخشان در عرصه‌های ملی و فراملی را دارند، افزود: تلاش می‌کنیم تا ورزشکاران کرمانشاهی را در کشور معرفی و ارتقا بخشیم.

کد N1520899

وبگردی