آفتاب

پیکر پاک 4 شهید در اصفهان تشییع شد

پیکر پاک 4 شهید در اصفهان تشییع شد

اصفهان-ایرنا- پیکر پاک سه تَن از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم از شهدای تیپ فاطمیون اصفهان روز پنجشنبه از میدان فیض به سمت گلستان شهدای این شهر تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهیدان عبدالله قانع زاده، احمدرضا شریفیان و غلامعلی رضایی کوجانی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس و نیز پیکر گلگون حمید خادمی از شهدای مدافع حرم، با حضور خانواده های معظم ایشان، جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور اصفهان، تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شد.
پیکر مطهر شهید رضایی پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان، دفن و پیکر مطهر شهیدان شریفیان و قانع زاده برای خاکسپاری به شهرستان گَز و بُرخوار منتقل شد.
همزمان با برپایی مراسم تشییع این شهدای گرانقدر پیکر پاک حمید خادمی از شهدای مدافع حرم جمعی شهید تیپ فاطمیون اصفهان نیز تشییع شد و برای خاکسپاری به شهر حبیب آباد شهرستان برخوار انتقال یافت.
شهرستان بُرخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، روز یکشنبه گذشته از شناسایی پیکر پاک و مطهر 21 شهید دوران دفاع مقدس خبر داد که چهار تَن آنها از استان اصفهان بودند.
این کمیته اسامی و مشخصات شهدای شناسایی شده از استان اصفهان را به شرح زیر اعلام کرد:
1- شهید عبدالله قانع زاده، فرزند علی اکبر، متولد 1346، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات 'والفجر یک' و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.
2- شهید احمدرضا شریفیان، فرزند حسنعلی، متولد 1347 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات 'والفجر یک' و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.
3- شهید غلامعلی رضایی کوجانی،فرزندحاج بابا، متولد 1330، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم به شهادت رسیدو پیکرش در قبرستان الرمادی 151(عین خوش) کشف شد.
4-شهید علی ذراتی، فرزند رضا، متولد 1340، اعزامی از استان اصفهان(کاشان) که در عملیات 'والفجر یک' و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.(پیکر مطهر وی پیش از این برای تشییع و تدفین به شهرستان کاشان منتقل شده است)
استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس 23 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
10 درصد از جامعه ایثارگری کشور نیز متعلق به استان اصفهان است.
ت/7153 6027/**خبرنگار: هدی استکی/ انتشار: محمدرضا شکراللهی
کد N1520787

وبگردی