آفتاب
دانشگاه الزهرا میزبانی می کند

برگزاری کنفرانس نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری های اطلاعاتی

برگزاری کنفرانس نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری های اطلاعاتی

تهران- ایرنا- کنفرانس ملی «نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری های اطلاعاتی با رویکرد هوشمندی سازمانی» روزهای 28 و 29 مهرماه به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، کنفرانس ملی «نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری های اطلاعاتی با رویکرد هوشمندی سازمانی» به منظور گردهم آوردن پژوهشگران دانشگاهی و مدیران کسب وکار و به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات پیشروان این عرصه در تمامی جنبه های هوشمندی سازمانی و مزایا و اثرات آن از منظر اقتصادی، توسعه و بهره وری تدارک یافته است.
مهم ترین اهداف کنفرانس در تبیین تاثیر و جایگاه سیستم های اطلاعاتی در کسب وکار، تبیین اهمیت و نقش «هوشمندی» در توسعه کسب وکار، شناسایی عوامل فرهنگی، محیطی، اقتصادی و فناوری موثر بر پذیرش سیستم های اطلاعاتی در سازمان ها و در جامعه، شناسایی عوامل فرهنگی، محیطی، اقتصادی و فناوری موثر بر موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات در سازمان ها و در جامعه و همچنین شناسایی تحولات مدیریتی لازم در مدیریت مبتنی بر دانش، خلاصه می شود.
از دیگر اهداف این کنفرانس تخصصی می توان به پاسخگویی به پرسش ها، ابهامات و چالش های پیش رو سیستم های اطلاعاتی در شرایط فعلی کشور، طرح موضوع در جامعه، جلب توجه اندیشمندان و پژوهشگران برای پژوهش و ایده ورزی، افزایش سطح آگاهی شرکت ها و موسسات و دانشگاهیان و کارشناسان، بهبود توانمندی و کسب مهارت مخاطبان به ویژه کارشناسان، مشاوران و مدیران سازمان های تجاری و دولتی اشاره کرد.
کنفرانس نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری های اطلاعاتی با رویکرد هوشمندی سازمانی، اهداف مهم دیگری همچون هم اندیشی دانشگاه و صنعت برای ایجاد زبان مشترک و دیدگاه های مشابه در نقش سیستم های اطلاعاتی و سیستم های هوشمند در توسعه اقتصادی و اطلاع از آخرین نظریه ها، یافته ها و تجارب برتر کشورها و سازمان های داخلی و خارجی را دنبال می کند.
این کنفرانس در محورهای اصلی نوآوری در روش های مدیریت هوشمند کسب وکار، تجزیه وتحلیل و هوشمندی خدمات مالی، رایانش اجتماعی و هوشمندی در مدیریت بازاریابی، هوشمندی سلامت، رویکردهای نوآورانه در سیستم های هوشمند مدیریت، سیستم های اطلاعاتی، نوآوری و تغییرات سازمانی، معماری سازمانی و رویکردهای نوآورانه در مدیریت فناوری اطلاعات و تاثیر و قابلیت فناوری اطلاعات در توانمندسازی و اشتغال زنان برگزار خواهد شد.
ارائه مقالات برگزیده به صورت سخنرانی و پوستر، سخنرانی های کلیدی، پنل تخصصی با موضوع 'هوشمندی مالی در ایران: چالش ها و راهکارها' و برپایی نمایشگاه تخصصی از جمله برنامه های این کنفرانس است.
حاضران در این کنفرانس می توانند در کارگاه های آموزشی با موضوعات نوآوری در تجارت الکترونیک ایران، مدیریت ارتباط با مشتری، هم راستاسازی استراتژیک کسب و کار فناوری اطلاعات بر مبنای الگوی قابلیت های کسب و کار شرکت کنند.
علمی**1055*2017
خبرنگار: زینب کارگر *انتشاردهنده:زهره محتشمی پور
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me/irnaelm
کد N1520517

وبگردی