آفتاب
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان:

دریافت پیام مبارزه باظلم از روز عاشورا، رمز آزادی جهان امروز است

دریافت پیام مبارزه باظلم از روز عاشورا، رمز آزادی جهان امروز است

ارومیه - ایرنا- دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان گفت: دریافت پیام مبارزه با ظلم از روز عاشورا، رمز آزادی و نسخه نجات بخش جهان امروز است.

یوناتن بت کلیا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: دنیای امروز برای رهایی از دام جباران و آتش زیاده خواهی آنان نیازمند پیام قیام امام حسین (ع) است.
وی اظهار کرد: نگاهی به وقایع تاسف بار منطقه و جنایات صورت گرفته توسط حکام سلطه مشخص می سازد جهان امروز تشنه پیام قیام کربلاست.
بت کلیا ادامه داد: امام حسین (ع) برای مبارزه با بدعت ها، خرافات، بی عدالتی ها و دفاع از حق مظلومان از جان و مال و فرزندان خود گذشت تا برای بشریت آینده ای عاری از هرگونه ظلم و ستم ترسیم کند.
بت کلیا افزود: جهان امروز در آتش بدعت ها و کج اندیشی ها به خاطر عدم اعتقاد به خداوند متعال می سوزد و هزاران انسان بی گناه قربانی فجیع ترین جنایت ها به دست دشمنان دین می شوند که تنها راه درمان این درد جانکاه، تبعیت از آموزه های قیام امام حسین (ع) است.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاهی به جنایات صورت گرفته توسط گروه های تکفیری و قتل عام های آنها در منطقه و همچنین حمایت مدعیان دروغین ادیان آسمانی از این گروه ها ثابت می کند در جهان امروز بار دیگر دشمنان ادیان آسمانی دست به تحریف این ادیان زده و آتش بدعت را شعله ور کرده اند.
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) عدالت خواهی و ظلم ستیزی است، گفت: عدالت خواهی و ظلم ستیزی امروزه باید مورد اهتمام ملت هایی باشد که در دام ستمکاران گرفتار شده اند.
بت کلیا گفت: امام حسین (ع) در میدان کربلا در برابر قومی قرار گرفت که ادعای اعتقاد به خدا را داشتند ولی از دستور خدا سرپیچی می کردند.
وی اظهار کرد: صحنه کربلا یادآور مقابله امام حسین (ع) با کج اندیشان و نا اهلان و دشمنان خدا بود و این دشمنان افرادی بودند که حتی بر کودکان و زنان نیز رحم نکردند.
وی با بیان اینکه امام حسین (ع) محبوب تمام بشریت به ویژه مسیحیان است، ادامه داد: اندوهگین شدن بر شهادت سرور آزادگان جهان، رسالت هر انسان آزاده ای است.
به گزارش ایرنا، فردا 21 مهرماه برابر با دهم محرم و روز عاشوراست.
در این روز، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت در راه احیای آموزه های دین مبین اسلام به شهادت رسیدند.
2093/8135**شبس *1488 **خبرنگار: شهین غریب بیدادرس**انتشاردهنده: بهمن بامداد**
کد N1520013

وبگردی