آفتاب

آمار زخمی های حادثه سقوط درخت بر روی عزاداران در بهشهر به 19 نفر رسید

آمار زخمی های حادثه سقوط درخت بر روی عزاداران در بهشهر به 19 نفر رسید

ساری - ایرنا - سخنگوی اورژانس مازندران گفت که آمار زخمی های حادثه سقوط درخت همراه سیم برق بر روی دسته عزاداران حسینی در بهشهر به 19 نفر رسید .

زکریا اشکپور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پس از گزارش نهایی بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر ، مشخص شد که حادثه در مجموع 19 مصدوم و یک فوتی داشت .
وی توضیح داد : 9 نفر از زخمی ها به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند ، یک نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی زارع ساری منتقل شد و 9 نفر دیگر هم در بخش های جراحی و ارتوپدی بیمارستان امام بهشهر بستری هستند.
اشکپور وضعیت زخمی های بستری در بیمارستان زارع ساری و امام بهشهر را رضایت بخش توصیف کرد.
یک اصله درخت ساعت حوالی 15 امروز همزمان با تاسوعای حسینی در جاده منتهی به منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر شکست و با پاره کردن سیم برق بر روی دسته عزاداران حسینی سقوط کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بهشهر در گزارش اولیه این حادثه آمار مصدومان را 11نفر اعلام کرد و گفته بود که یک نفر هم در دم کشته شد.
دسته عزادارن حسینی از روستای التپه بهشهر به سمت مزار شهدای گمنام در منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر در حرکت بودند که این حادثه رخ داد.
روستای التپه با حدود 500 خانوار جمعیت و حدود 2 هزار نفر جمعیت در شرق شهر بهشهر و در حاشیه جاده منتهی به منطقه تاریخی و گردشگری عباس آباد واقع است .
در همین حال خبرنگار ایرنا در بهشهر گزارش داد که جمعی از مسئولان این شهرستان دقایقی پس از حادثه با حضور در بیمارستان امام (ره) این شهر از زخمی ها عیادت کردند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انشتاردهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
کد N1519966

وبگردی