آفتاب

جسد کارگر محبوس شده در حادثه فرونشست میدان قیام تهران پیدا شد

جسد کارگر محبوس شده در حادثه فرونشست میدان قیام تهران پیدا شد

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: جسد کارگر (چاه کن) که در حادثه فرو نشست زمین در حوالی میدان قیام تهران جان خود را از دست داد، پس از چندین ساعت تلاش ماموران آتش نشانی پیدا شد.

سیدجلال ملکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حادثه روز گذشته فرونشست زمین در ضلع شرقی میدان قیام تهران افزود: در این حادثه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند که متاسفانه آتش نشان «مهدی حاجی پور» (34 ساله) که برای کمک به کارگر 21 ساله افغان به درون چاه رفته بود براثر ریزش دوباره دیواره چاه در میان آوار خاک گرفتار و جان خود را از دست داد.
وی تصریح کرد: مهدی حاجی پور با تلاش آتش نشانان از درون چاه خارج و به بیمارستان سینا منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
ملکی ادامه داد: پس از ساعت ها تلاش آتش نشانان سرانجام ساعت 30 دقیقه بامداد امروز(سه شنبه) موفق به کشف جسد کارگر 21 ساله شدند و پس از آن عملیات جست وجو در ساعت یک بامداد پایان یافت.
مهدی حاجی پور 34 ساله سابقه 9 سال فعالیت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران را داشت.
حادثه فرونشست زمین در حوالی میدان قیام روز گذشته روی داد که براثر آن یک مامور آتش نشانی و یک کارگر جان خود را از دست دادند.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343//1625
کد N1519788

وبگردی