آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

فرهنگ عاشورا پرچمدار اتحاد مذاهب اسلامی درمبارزه با استکبار است

فرهنگ عاشورا پرچمدار اتحاد مذاهب اسلامی درمبارزه با استکبار است

سبزوار-ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: فرهنگ عاشورا پرچمدار اتحاد مذاهب اسلامی در مبارزه با تکفیری ها، استکبار جهانی و رژیم صیهونیستی است.

به گزارش ایرنا، حسین مقصودی شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره 16 شهید روستای برازق از توابع بخش ششتمد سبزوار افزود: گروه های مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشور تشکیل شده است.
وی گفت: حق طلبی، مبارزه با فساد، مبارزه با استکبار و حکام دست نشانده و تلاش برای ایجاد یک حکومت صالح از درس های تفکر عاشورایی است و ترویج فساد، وحشی گری، خرافه گرایی و صدور احکام غلط ضد اسلامی برخواسته از تفکر وهابیت است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در فرهنگ عاشورا مقابله با رژیم صیهونیستی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) یک وظیفه شرعی است، اما در تفکر وهابی گری تروریست ها و تکفیری ها به مسلمانان تعرض می کنند.
وی وقوع بیداری اسلامی را حاصل تفکر عاشورا دانست و گفت: تفکر و اندیشه وهابیت و سلفی گری در جهان اسلام جایی ندارد و دوران انحطاط خود را طی می کند.
سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که کشورهای مسلمان در اشغال تکفیری ها، تروریست ها و حکام سرسپرده باشد مبارزه و مقابله با دشمن همچنان ادامه دارد.
او گفت: به برکت فرهنگ عاشورا مدافعان حرم در جبهه نبرد با تکفیری ها، حزب الله لبنان در میدان مبارزه با رژیم صیونیستی و گروه های مقاومت اسلامی یمن در مقابله با متجاوزان سعودی به پیروزی های زیادی دست یافته اند.
مرکز شهر 12 هزاری نفری ششتمد در فاصله 30 کیلومتری جنوب سبزوار واقع است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7500 خبرنگار :جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
کد N1519711

وبگردی