آفتاب

بازیگران زن تیم اسکواش تشکیل دادند/اعضا: شبنم فرشادجو، مارال فرجاد، لیلی رشیدی، هانیه توسلی و.../ تصاویر

بازیگران زن تیم اسکواش  تشکیل دادند/اعضا: شبنم فرشادجو، مارال فرجاد، لیلی رشیدی، هانیه توسلی و.../ تصاویر

تیم اسکواش بانوان هنرمندان ایران با مربیگری سحر فولادوند و کاپیتانی شبنم فرشادجو کار خود را شروع کرده است.

اعضای تیم اسکواش بانوان هنرمندان ایران عبارتند از مارال فرجاد، سیما تیرانداز، مائده طهماسبی، شبنم فرشادجو، شکوفا کریمی، سپیده علائی، لیلی رشیدی و...





 مسعود سلیمانی، ریییس فدراسیون اسکواش گفت: رشته های غیر المپیکی تا ریو به گفته وزیر باید روی پای خود بیاستند و آن را در کشور گسترش دهند.





وی در ادامه افزود: به دنبال افزایش گرمای اسکواش و افزایش اقبال عمومی این رشته هستیم  و با توجه جایگاه هنرمندان در بین خانواده ها و جامعه، به هر رشته ای نزدیک شوند باعث افزایش تمایل جامعه در این رشته هستند. در اجلاس فدراسیون آسیا ابتدا قرار است تیم هنرمندان غرب آسیا و سپس در آسیا تشکیل شود.در اجلاس جهانی اسکواش در سوئد هم تلاش خواهیم کرد تا این تیم را جهانی کنیم.





رئیس فدراسیون اسکواش به چگونگی شکل گیری این تیم اشاره کرد و گفت: خانم فرشادجو در این مسیر گام های بزرگی برداشت. برای هنرمندان راکت بال و پدل را نیز در ادامه به این رشته اضافه می کنیم. مربیان سرشناس و خوبی را برای تیم هنرمندان در نظر گرفتیم.





وی افزود: هنرمندان خودشان خبرساز هستند و از رسانه ها می خواهم که اسکواش را به حاشیه نبرند. سلیمانی در ادامه تاکید کرد: امکان حضور این تیم در لیگ هم وجود دارد. در ادامه ابراهیمی مدیر تیم اسکواش هنرمندان ضمن اشاره به چگونگی تشکیل و اهداف این تیم گفت: ورزش هنر است و باید آن را بین اقشار مختلف جامعه گسترش داد. هنرمند بهترین نماد جامعه برای گسترش ورزش محسوب می شوند.





وی افزود: تمرینات این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده البته برخی از هنرمندان به دلیل مشغله در جشنواره فیلم فجر از همراهی تیم کنار رفتند اما با کاهش مشغله فدراسیون به جمع تیم اضافه می شوند.





شیرزاد نایب رییس بانوان با اشاره به اینکه تیم هنرمند بانوان قبل از آقایان ایجاد شده گفت:انتخاب این ورزش توسط هنرمندان باعث می شود تا جوانان به این رشته گرویده شوند. و حضور هنرمندان باعث علاقه بیشتر عموم مردم به این ورزش می شود. وی با تشکر از شبنم فرشاد جو از هنرمندان خواست به راه خود ادامه بدهند و فدراسیون نیز از آنها پشتیبانی می کند.
کد N1518654

وبگردی