آفتاب
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز خبر داد

آغاز مراحل مطالعاتی طرح‌های بلند و میان مدت تأمین آب در البرز

آغاز مراحل مطالعاتی طرح‌های بلند و میان مدت تأمین آب در البرز

کرج - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز با اشاره اهمیت تأمین آب در استان، گفت: مراحل مطالعاتی طرح های بلند مدت و میان مدت برای تأمین آب در البرز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد پارسا عصر شنبه در حاشیه هجدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز ذر جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای استان بحث تامین آب را دنبال می کند، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز از سایر بخش های مربوط به تامین آب محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه آب و فاضلاب روستایی از طریق ایجاد مجتمع های آبرسانی تک روستایی یا تک گزینه ای، در بخش آبرسانی به روستاها فعالیت می کند، افزود: آبرسانی در حوزه شهری نیز به عهده شرکت آب منطقه ای است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز به پروژه های این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برخورد با چاه های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است و پیشرفت قابل توجهی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انتقال پساب از غرب تهران به استان البرز از دیگر مباحثی بود که در ستادهای اقتصاد مقاومتی استان پیگیری می شد که تاکنون ۳۰ میلیون متر مکعب از آن تصویب شده است.

پارسا گفت: در راستای تامین آب بلند مدت استان، مشاوری توسط شرکت مدیریت آب ایران در نظر گرفته شده که بحث تامین آب بلند مدت و میان مدت استان های تهران، قزوین و البرز را مورد مطالعه قرار داده است.

وی از برگزاری جلسه ای در رابطه با همین موضوع با استاندار البرز خبر داد و افزود: پروژه های اقتصاد مقاومتی از دو بخش هزینه های جاری دستگاه ها و تملک و دارایی تامین اعتبار می شود که تاکنون به هیچ یک از دستگاه های اجرایی در استان در حوزه تملک یک ریال هم پرداخت نشده است.

کد N1518196

وبگردی