آفتاب
با هدف بررسی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی؛

وزیر نیرو وارد استان اردبیل شد

وزیر نیرو وارد استان اردبیل شد

اردبیل – حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و وزیر معین در بررسی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با هدف بررسی پروژه‌های شاخص اقتصاد مقاومتی وارد اردبیل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: وزیر نیرو در این سفر به عنوان وزیر معین بررسی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به اردبیل سفر کرده و این سفر با تمرکز صرف بر پروژه‌های انرژی استان نیست.

علیرضا علیزاده افزود: در این سفر دو روزه دیدار با نماینده ولی‌فقیه و حضور در نماز جمعه برای روز اول سفر وزیر تدارک دیده شده و به غیر از این بازدید و جلسه‌ای پیش‌بینی ‌نشده است.

وی با اذعان به اینکه صبح روز شنبه وزیر نیرو در جلسه اقتصاد مقاومتی استان اردبیل در جریان وضعیت پیشبرد طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در این جلسه استاندار اردبیل نیز به طرح برخی مسائل استان و پروژه‌ها خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ادامه داد: در روز دوم سفر بازدید از پروژه‌های تسنیم نوش، زمین‌گرمایی اردبیل، نیروگاه سیکل ترکیبی و کشتارگاه صنعتی حاجی نوری پیش بینی شده است.

وی متذکر شد: هدف اصلی سفر وزیر نیرو بررسی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است و در این راستا مهم‌ترین اقدامات دستگاه‌های اجرایی از طریق ایشان به ریاست جمهوری اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد N1516737

وبگردی