آفتاب

مصلحی: رژیم آل سعود با استمرار انقلاب اسلامی مشکل دارد

مصلحی: رژیم آل سعود با استمرار انقلاب اسلامی مشکل دارد

ارومیه - ایرنا - عضو هیات رئیسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مسائل و رخدادهای مختلف در طول عمر انقلاب اسلامی، بیانگر دشمنی آل سعود با استمرار انقلاب است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حیدر مصلحی روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: اقرار ولیعهد عربستان در جریان مذاکرات حل بحران سوریه به کمک 40 میلیارد دلاری به عراق در دوران جنگ تحمیلی بیانگر موضوع دشمنی این رژیم با انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به لزوم تعقل در برابر دشمنان و منحرفان ادامه داد: بیش از 30 درصد قرآن بر مقابله با منحرفان و دشمنان نهضت انبیا تاکید دارد و داستان های انبیا در قرآن مردم را به تعقل، شکرگزاری، عبادت و تعبد دعوت می کند.
وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: نفوذ و تحریف، 2 عامل مهمی است که دقت به آنها ضروری است همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز خواهان توجه به موضوع نفوذ و تفکر صهیونیستی هستند چرا که یهود و صهیونیسم امروز برای نفوذ سرمایه گذاری می کنند.
حجت الاسلام مصلحی، نهضت عاشورا را نماد مقابله با مخالفان ارزش های نهضت نبوی بیان کرد و افزود: عزاداری های امروز نیز برای تفکر در راستای شناساندن امام حسین(ع) است.
عضو هیات رئیسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به دوران دفاع مقدس و دشمنی دولت های غربی و عربی با ایران و انقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی 38 سال است که در دفاع به سر می برد که هشت سال آن ویژه بود.
حجت الاسلام مصلحی افزود: در دوران دفاع مقدس هدف اصلی دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی بود و همه کشورهای غربی علیه ایران بسیج شده بودند اما امام (ره) با تدبیر و بصیرت و با حمایت های مردمی در مقابل آنها ایستادند.
وی بیان کرد: اقدام بعدی امام (ره) در دوران دفاع مقدس توسعه تشکیلات نظامی، مدیریت همه جانبه و استفاده از توان تشکل های مردمی بود.
وی ادامه داد: تثبیت انقلاب اسلامی در صحنه های جهانی حاصل رهبری داهیانه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و باید در راستای ادای دین به رزمندگان شهید کشور در مسیر آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و ارزش های تبیین شده گام برداشت.
در این آیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عضو هیات رئیسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی، مسئولان محلی و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا، از زحمات سردار سعید قربان نژاد مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی تجلیل و سردار امیر تیمورنژاد به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.
7125/2093**خبرنگار: طاهره نوید آرین**انتشار دهنده: فرشته دریس
کد N1516199

وبگردی