آفتاب

حالا وقت جبران ازبکستان است / گزارش تصویری

حالا وقت جبران ازبکستان است / گزارش تصویری

تنها چند ساعت به آغاز بازی حساس ایران و ازبکستان باقی مانده است که سایت ازبک به خاطره بازی از آخرین رویارویی دو تیم در ورزشگاه بنیادکار پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مصاف دو تیم ازبکستان و ایران به دیدار دوستانه دو تیم قبل از بازی های جام ملت های آسیا 2015 برمی گردد. جایی که ازبک ها در تاشکند میزبان شاگردان کارلوس کی روش بودند و در نهایت با گل دقیقه 3+90 مهدی ترابی، بازنده بزرگ این مصاف لقب گرفتند.
این بازی که در تاریخ 15 آبان 1394در ورزشگاه زیبای بنیادکار برگزار شد، در حالی به سود شاگردان کی روش به پایان رسید که هدایت ازبک ها بر عهده میرجلال کاسیموف بود؛ اما حالا خبری از این چهره سرشناس فوتبال ازبکستان نیست و بازیکنان با تفکرات مربی کارکشته همچون ساموئل بابایان به میدان خواهند رفت.
سایت چمپیونات ازبکستان در اقدامی جالب به انتشار تصاویری جالب از این مصاف پرداخت و دیدگاه هایش در ارتباط با ستاره های آن روز دو تیم با بازیکنان تعیین کننده امروز را نوشت. نکته جالب این است که سایت ازبک از مسعود شجاعی به عنوان رهبر ایران در بازی امروز نام برد و حسرت غیبت عادل احمداف فرمانده و بازیساز اصلی ازبک ها را خورد.
در پایان این گزارش تصویری، نویسنده سایت چمپیونات خطاب به بازیکنان و طرفداران ازبکستان نوشت: «امروز وقت آن رسیده تا تمام ناکامی های اخیر برابر ایران به پایان برسد و با سه امتیاز این جنگ، راه صعود به جام جهانی طی شود».
کد N1516053

وبگردی