آفتاب
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نهضت بیداری اسلامی در پرتو اندیشه های حضرت امام جهانی شد

نهضت بیداری اسلامی در پرتو اندیشه های حضرت امام جهانی شد

ساری - جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت بیداری اسلامی در پرتو اندیشه های امام راحل جهانی و رشد آن سبب شد تا انقلاب اسلامی به بیرون از مرزها صادر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر پنجشنبه در یادواره ۳۲۳ شهید اطلاعات عملیات شمال کشور در ساری افزود: بیداری اسلامی باعث شد که ایران از چنگال استکبار نجات یابد و انقلاب به بیرون از ایران صادر شود.

وی دفاع مقدس هشت ساله را بازتاب و پژواک صف آرایی دشمنان یاد کرد که سعی می کردند از شکل گیری نظام جلوگیری کنند گفت: آنها می خواستند مسلمان را در گورستارن جهالت مدرن نگه دارند و تا سرمایه های مادی و معنوی جهان اسلام را به راحتی غارت کنند و مسلمان را در یک نظام متکی بر برده داری در استثمار گیرند.

سردار سلامی اظهار داشت: انقلاب سبب نجات جامعه اسلامی از بردگی شد و این افق بلند و متعالی اندیشه حضرت امام راحل توسط رهبر عظیم الشان تعقیب شد و رهبری امروز آزادگی مسلمانان و عزت و آزادگی آنان جزو دستور کار جامع انقلاب اسلامی قرار داده شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در جنگ به برکت این فداکاری ها تمام سرزمین های اشغالی را آزاد کردیم و رزمندگان ما چشم به مذاکرات دشمن ندوختند، بلکه بر بازوان و تکیه بر قدرت خدا توکل کردد و وقتی جگ تمام شد و برای تثبیت استقلال به هیچ میز مذاکره راه پیدا نکردیم و برای نجات مسلمان از زیر آتش طلم استعمار و استکبار هرگز جز میدان نبرد را انتخاب نخواهیم کرد، زیرا راه نحات جهاد فی سبیل لله است.

این خبر تکمیل می شود ...

کد N1516006

وبگردی