آفتاب

استاندار بصره:تمهیدات لازم برای رفع مشکلات حمل و نقل زائران حسینی اندیشیده شده است

استاندار بصره:تمهیدات لازم برای رفع مشکلات حمل و نقل زائران حسینی اندیشیده شده است

استاندار بصره گفت: تمهیدات لازم در خصوص رفع مشکلات حمل و نقل زائران حسینی قبل و پس از عاشورا و مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) اندیشیده شده و مکان های مشترکی در این زمینه ایجاد کرده‎ایم.

به گزارش ایرنا، «ماجد مهدی ‎النصراوی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست با نماینده ولی فقیه درخوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مکان های مشترکی برای استقرار خودروها تدارک دیده ایم تا مشکلات حمل و نقل و ایاب و ذهاب زائران به ویژه پس از روز عاشورا رفع شود.
وی تصریح کرد: در عراق کمیته ای میان استان خوزستان و بصره برای تسهیل ورود و خروج زائران تشکیل شده و تعداد کارکنان شاغل در مرز عراق نیز افزایش یافته است.
وی در ادامه با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: در این دیدار از نظرات نماینده ولی فقیه در خوزستان برای برگزاری مراسم عزاداری حسینی و تسهیل در تردد زائران بهره مند شدیم.
استاندار بصره با اشاره به مشترکات دو استان گفت: میان استان های خوزستان و بصره اشتراکات زیاد فرهنگی، دینی و ولایی وجود دارد که همین امر موجب برگزاری جلسه برای تبادل نظر و رسیدن به اهداف مشترک شد.
وی اظهار داشت: امیدواریم این سفر نتایج مثبت فرهنگی و اقتصادی برای هر دو استان داشته باشد.
ماجد مهدی النصراوی استاندار بصره به همراه هیاتی به منظور انعقاد تفاهمنامه همکاری در زمینه های اقتصادی روز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.
این هیات عراقی به همراه استاندار خوزستان از شهرک صنعتی شماره سه اهواز و شرکت مپنا بازدید کرد.
7164/6064*شبس*1613
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار دهنده: عبدالله غفاری
کد N1515673

وبگردی