آفتاب
رئیس اورژانس کشور عنوان کرد؛

خدمات اورژانس به عزاداران حسینی/آماده باش ۳۵۰۰ آمبولانس

خدمات اورژانس به عزاداران حسینی/آماده باش ۳۵۰۰ آمبولانس

رئیس اورژانس کشور، از آمادگی کامل نیروهای اورژانس برای ارائه خدمات در ایام محرم به عزاداران حسینی به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، دکتر پیرحسین کولیوند در خصوص ارائه خدمات پزشکی در ایام ماه محرم گفت: به منظور خدمت رسانی ویژه به مردم در روزهای محرم بویژه دهه اول این ماه، از اول محرم تمامی پایگاههای اورژانس در سراسر کشور در جاده ها و شهرها به خصوص میادین اصلی شهرها که محل عبور دسته ها و هیت های بزرگ است به صورت آماده باش هستند.

وی ضمن اشاره به آمادگی کامل ۳۵۰۰ دستگاه آمبولانس، ۶۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۰ دستگاه موتورلانس و ۱۲۷۰۰ نیروی انسانی به منظور ارائه ارائه خدمات فوریت های پزشکی و سرپایی به مراجعان و نیازمندان در این ایام، افزود: همچنین ۲۰ فروند بالگرد اورژانس با شعاع عملیاتی ١٥٠ کیلومتردر این ایام از عملیات اورژانس پشتیبانی می کنند.

رئیس اورژانس کشور با تاکید بر استقرار نیروها تا اتمام مراسم، در میادین اصلی و مسیرهای پرتردد و آماده باش تمامی پایگاه های اورژانس، افزود: در خواست اورژانس ۱۱۵ از روسای هیئت های مذهبی، تاکید و آموزش در خصوص باز نگهداشتن مسیر و پیشگیری از حوادث و رعایت ایمنی برای رسیدن آمبولانس بر بالین نیازمندان در طول زمان عزاداری و تردد در خیابان ها است.

کد N1515656

وبگردی