آفتاب

یادمان های دفاع مقدس جلوه بارز دلاوری شاگردان مکتب حسینی است

یادمان های دفاع مقدس جلوه بارز دلاوری شاگردان مکتب حسینی است

قصرشیرین- ایرنا- جانشین رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: یادمان های دفاع مقدس جلوه بارز دلاوری شاگردان مکتب حسینی است که با حضور هنرمندان در این مناطق، ثبت هنری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدرضا نیاز آبادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید هنرمندان عرصه سینما و تئاتر از مناطق عملیاتی غرب کشور افزود: دهه نخست ماه محرم فرصت مناسبی است تا با حضور در مناطق عملیاتی کشور، جلوه های بارز رشادت و دلاوری شاگردان مکتب اباعبدالله (ع) را به جوانان معرفی کنیم.
وی بیان کرد: بسیج هنرمندان همواره به دنبال اعزام هنرمندان کشور به مناطق عملیاتی است و اکنون نیز به همراه تعدادی از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر در منطقه عملیاتی بازی دراز حضور یافته ایم.
نیاز آبادی با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس، عزت و افتخار نظام هستند، ادامه داد: امنیت و آسایشی که امروز در کشور حاکم است، به برکت خون پاک شهداست.
جانشین رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور اضافه کرد که حضور هنرمندان عرصه سینما و تئاتر در مناطق عملیاتی، باعث ایجاد روحیه مضاعف در ساخت آثار هنری مقاومت خواهد شد.
نیاز آبادی، اعزام راهیان نور را یک حرکت فرهنگی مناسب در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه دانست و گفت: امیدواریم با حضور فعالان عرصه هنر در مناطق عملیاتی، بتوانیم گام موثری در زمینه معرفی شهدا در قالب آثار هنری برداریم تا برای آیندگان ثبت شود.
شماری از فعالان عرصه هنری در زمینه تئاتر و سینما روز چهارشنبه با حضور در مناطق عملیاتی شهرستان سرپل ذهاب، ضمن بازدید از یادمان های دفاع مقدس، با شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید، 163 آزاده و 840 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7079/1354
خبرنگار: سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:پروانه امانی
کد N1515353

وبگردی