آفتاب

بورسیه 110 هزار دانش آموز کشور توسط خیرین مدرسه ساز

بورسیه 110 هزار دانش آموز کشور توسط خیرین مدرسه ساز

کرج-ایرنا- رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 110 هزار دانش آموز توسط خیرین مدرسه ساز در کشور بورسیه تحصیلی شدند.

محمدرضا حافظی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیرین نیک اندیش در سال های اخیر در کنار احداث کلاس های درس در کشور اقدام به بورسیه
تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در سنگر علم و دانش کردند.
وی اظهار کرد: این اقدام معنوی - فرهنگی خیرین مدرسه ساز تا کنون نتایج ارزشمندی در زمینه ادامه تحصیل دانش آموزانی که خانواده هایشان از نظر مالی دارای مشکلات خاص بوده اند، داشته است.
وی، تامین هزینه تحصیل دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی حتی تا دانشگاه را از جمله حمایت های ویژه خیرین در قالب بورسیه تحصیلی ذکر کرد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشورگفت: 18 سال پیش خیرین نیک اندیش گردهم آمدند تا با الطاف الهی در راه خدمت به جامعه با ساخت مدرسه به ویژه در مناطق محروم گام بردارند.
حافظی درادامه به همکاری 600 هزارخیر مدرسه ساز در داخل و یک هزار خیر مدرسه ساز در خارج از کشور اشاره کرد و یادآور شد: خیرین نیک اندیش تا کنون بیش از 140 هزار کلاس درس در مناطق مختلف ایران اسلامی احداث کرده اند.
وی از مدرسه سازی به عنوان جهاد در راه خدا یاد کرد و خاطرنشان شد: دانش آموزان ایران اسلامی نیازبه دستان مهربان خیرین نیک اندیش دارند تا در فضایی ایمن و شاداب تحصیل کنند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات اصلی کشور را تشکیل می دهد که نیاز به مشارکت همه جانبه خیرین نیک اندیش دارد.
2819/ 6155خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
کد N1515133

وبگردی