آفتاب

یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور 15 مهر در ساری برگزار می شود

یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور 15 مهر در ساری برگزار می شود

ساری - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال کشور گفت: یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور15 مهرامسال در پارک ملل ساری برگزار می شود .

سردار علی شالیکار روز سه شنبه در نشست خبری در ساری افزود : یادواره 323 شهید اطلاعات و عملیات استان های مازندران , گیلان و گلستان باسخنرانی سردارسلامی جانشین فرماندهی کل قوا و از فرماندهان عالی جنگ برگزار می شود .
وی ادامه داد : براساس ابلاغیه رئیس ستاد کل قوا مبنی بر برگزاری یادواره شهدای اطلاعات سپاه این برنامه در مناطق و قرارگاه های نیروی زمینی پیگیری و در حال برگزاری است .
رئیس ستاد یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور اضافه کرد : تاکنون یادواره شهدای اطلاعات استانهای شمالی کشور توسط قرارگاه های کربلا و عاشورا برگزار شد .
وی ادامه داد : قرارگاه غدیر برای 15 مهرامسال یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور را در ساری برگزار می کند . به گفته سردار شالیکار خانواده شهدای اطلاعات و عملیات این سه استان کشور در این یادواره حضور دارند . وی رونمایی از تندیس یادمان شهدای اطلاعات شمال کشور , کتاب سردار شهید طوسی ، املاکی ، حسن غفاری و همچنین مجموعه کامل 323 شهید اطلاعات و عملیات شمال کشور از جمله برنامه هایی است که در روز برگزاری یادواره انجام می شود .
مازندران ، گیلان و گلستان 22 هزار و500 شهید تقدیم نظام کرد که از این تعداد 323 شهید اطلاعات و عملیات بودند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
کد N1514081

وبگردی