آفتاب
بعد از نامه علما؛

تاج: وزارت ورزش ابعاد برگزاری بازی تیم ملی فوتبال را بررسی می‌کند

تاج: وزارت ورزش ابعاد برگزاری بازی تیم ملی فوتبال را بررسی می‌کند

کرمانشاه- رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دنبال فراگیر کردن فوتبال در همه استان‌ها هستیم، گفت: وزارت ورزش ابعاد برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمانشاه اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در فوتبال متحمل زحمات زیادی است و کسی که امروز مسئولیت را می‌پذیرد زحمت زیادی متقبل خواهد شد.

تاج با تبریک موفقیت تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی گفت: همه مطلع هستیم که بودجه لازم برای کار و فعالیت موثر و مطلوب در ورزش نیست و با وجود این مشکلات مسئولیت زیادی بر عهده کسی خواهد بود که در حوزه ورزش قبول مسئولیت می‌کند.

وی همچنین موفقیت تیم ملی فوتبال نوجوانان در مسابقات آسیا را تبریک گفت و بیان کرد: یکی از سیاست‌های فدراسیون فراگیر کردن فوتبال در کشور است و برای اجرای این هدف برنامه ریزی کردیم تا همه استان‌ها تیم‌هایی را در قالب لیگ برتر و دسته یک و دسته دو داشته باشند.

تاج با اشاره به محبوبیت ورزش فوتبال در جهان امروز گفت: فوتبال امروزه با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست و امروز بسیاری از کشورها درصدد هستند تا توفیقات خود را ار طریق ورزش و صد البته فوتبال به رخ هم بکشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت ورزش در استان کرمانشاه توضیح داد که این استان در ورزهای انفرادی پیشتاز و موفق است.

وی بر تلاش برای رونق فوتبال و توسعه آن در کرمانشاه تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی و تلاش کرد تا فوتبال کرمانشاه در آینده نه چندان دور در لیگ‌ یک و لیگ برتر دیده شود.

تاج در خصوص برگزاری انتخابات هیئت‌های استانی بیان کرد که در هیچ یک از مجمع‌های انتخاباتی به هیچکس توصیه نکردیم که به فرد خاصی رای دهید یا ندهید و انتخابات آزاد برگزار شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اظهارات بعضی از علما برای لغو بازی تیم ملی فوتبال ایران در شب عاشورا مقابل کره جنوبی، گفت: من متن نامه آیت الله یزدی را خوانده‌ام، اما ایشان وزیر ورزش و جوانان را خطاب قرار داده‌اند، نه فدراسیون فوتبال را. وزارت ورزش هم در حال حاضر ابعاد برگزاری این مسابقه را بررسی می‌کند.

کد N1513204

وبگردی