آفتاب
فرمانده ناجا تاکید کرد:

بنیه دفاعی ایران نماداقتدارکشور/ کلانتریها حامی نگهبان محله باشند

بنیه دفاعی ایران نماداقتدارکشور/ کلانتریها حامی نگهبان محله باشند

فرمانده نیروی انتظامی بنیه دفاعی ایران را نماد اقتدار کشور برشمرد و گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت دشمن در اجرای نقشه هایش بنیه بالای دفاعی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در همایش نگهبان های محله با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان «همه با هم برای امنیت و آرامش» گفت: امنیت محصولی جمعی است و باید همه در برقراری و پایداری آن سهیم باشیم.

وی ادامه داد: نعمت سلامت و امنیت دو نعمت مهمی هستند که فقدانشان کاملا محسوس است.

وی گفت: نیروی انتظامی در این هفته ارتباطش با نخبگان را بیشتر کرده و در درجه دوم سعی کرده خدمات بیشتر و بهتری را به شهروندان ارائه دهد در گام سوم نیز از پدیدآورندگان و خدمتگزاران به مردم قدردانی کرده است.

وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در کشور وجود دارد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای همسایه رخ می دهد و همچنین ناامنی های موجود در این کشورها به حمد الهی با از جان گذشتگی های نیروهای حفاظتی و امنیتی در کشور امنیت در حد بسیار مطلوبی وجود دارد. این امنیت مرهون عنایت الهی و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری ادامه داد: هرکسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند با هر گرایشی زیر چتر درایت حکیمانه مقام معظم رهبری قرار دارد.

وی بنیه دفاعی ایران را نماد اقتدار کشور برشمرد و گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت دشمن در اجرای نقشه هایش بنیه بالای دفاعی کشور است. این بنیه مقتدرانه در سایه درایت های رهبری و هوشیاری مردم سد نفوذناپزیری از مردم ایران برای دخالت بیگانگان و دشمنان فراهم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه حضور پررنگ مردم در عرصه های اجتماعی و سیاسی را دلیل دوست داشتن کشور از سوی آحاد مردم برشمرد و افزود: اگر یک زمانی دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا قدرت داشته باشند نظم و امنیت را بر هم می زنند.

دشمنان برای نوروز به مردم پیام می دهند اما به تعهدات خود عمل نمی کنند

وی با اشاره به عدم اجرای تعهدات از سوی کشورهای دیگر گفت: درست است که برای عید نوروز پیام می دهند و ابراز علاقه به مردم می کنند اما در جایی که باید به تعهدات خود عمل نمی کنند.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی باید با حداکثر توان خود امنیت را برای مردم رقم بزند.

وی نگهبان محله را نماد همکاری مردم و نیروهای پلیس برشمرد و گفت: نگهبان های محله ملجا و پناهگاه مردم در محله ها هستند و ضامن افزایش احساس امنیت در محله ها هستند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس امین و امانت دار مردم است و این وظیفه بسیار خطیر است جان و مال و ناموس مردم برعهده ماست و باید با حداکثر توان از آنها محافظت کنیم.

کلانتری ها حامی و پشت و پناه نگهبان های محله باشند

سردار اشتری با اشاره به اینکه باید موسسات حفاظتی و امنیتی را تقویت کرده و گسترش دهیم، گفت: حضور نگهبان های محله به مردم بسیار آرامش می دهد و ضریب امنیت و آرامش را در جامعه بالا می برد. رابطه خوب نگهبان های محله با کلانتری ها باعث تقویت امنیت می شود. کلانتری ها باید حامی و پشت و پناه نگهبان های محله باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رونمایی از منشور نگهبان های محله که در 14 بند تدوین شده است، گفت: این منشور باید مبنای کار نیروی انتظامی و نگهبان های محله باشد.
انتهای پیام

کد N1512923

وبگردی